نوبخت در هرمزگان:

اولویت‌بندی در توزیع اعتبارات، مهم‌ترین برنامه‌ کاری شوراهای برنامه‌ریزی استانی است

کدخبر: 2084544

سخنگوی دولت گفت: اولویت‌بندی در توزیع اعتبارات و تخصیص به‌موقع منابع به پروژه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های کاری شوراهای برنامه‌ریزی استانی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمد باقر نوبخت امشب در بدو ورود به هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در سال‌جاری تحقق پروژه‌های مربوط به اقتصاد مقاومتی و تعیین تکلیف تکمیل این پروژه‌ها تا پایان سال است.

وی افزود: هدف‌گذاری در زمینه اجرای این پروژه‌ها از ابتدای سال با جدیت پیگیری شده و اکنون برخی از پروژه‌ها افتتاح و بخشی دیگر در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: محدودیت در اعتبارات همیشه مطرح بوده اما باید با اتکای به روش‌های مختلف در زمینه تکمیل پروژه‌ها اقدام کرد.

نوبخت، اولویت‌بندی اجرای پروژه‌ها را یکی از مهم‌ترین رویکردهای فعالیت شوراهای برنامه‌ریزی استانی برشمرد و گفت: زمان‌بندی مناسب تخصیص اعتبارات از یک سو و تعیین اولویت‌ها در تخصیص اعتبارات از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که ما در قالب نشست‌های شورای برنامه‌ریزی در استان‌ها پیگیری می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های عمرانی در استان هرمزگان و تأثیر آنها در کل کشور نیز عنوان کرد: بسیاری از پروژه‌های موجود در استان هرمزگان در سطح ملی مطرح هستند و لذا تأمین اعتبار به‌موقع و اجرای آنها مورد توجه ویژه دولت قرار دارد و امیدواریم که در نشست‌های شورای برنامه‌ریزی در این استان بتوانیم برای برخی مشکلات و مسائل استان چاره‌جویی کرده و آنها را حل کنیم.

ارسال نظر: