حشمتیان در همایش فصلی خانه احزاب:

بی‌اعتنایی دولتمردان به احزاب سبب ضربه خوردن آنان می‌شود/ بی‌اعتنایی به احزاب بی‌توجهی به مردم است

کدخبر: 2084585

رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه بی‌اعتنایی به احزاب بی‌توجهی به مردم است، گفت: دولتمردانی که توجهی به احزاب ندارند ضربه خواهند خورد و ضرر می‌کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران صبح امروز (پنج‌شنبه) در همایش فصلی خانه احزاب ایران اظهار داشت: بنده 35 سال در رکاب آیت‌الله هاشمی بودم و از ایشان درس‌ها یاد گرفته‌ام و خاطره‌ها از ایشان را.

وی با اشاره به اظهارات آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی مبنی بر اینکه احزاب ضربه‌گیر نظام هستند، گفت: مقام معظم رهبری برای احزاب نقش و ارزش قائل هستند و از بنیانگذاران حزب جمهوری اسلامی ایران بودند. به همین دلیل ما ایشان را حامی احزاب در کشور می‌دانیم.

رئیس خانه احزاب با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه جامعه ما یک جامعه حزبی است و از جهاتی حسن و از جهاتی عیب دارد، خاطرنشان کرد: امام (ره) به حزب اعتقاد داشتند چرا که جامعه روحانیت مبارز در زمان امام پایه‌ریزی شد به همین دلیل بها و ارزش دادن به حزب ارزش به مردم است و بی‌اعتنایی به احزاب بی‌اعتنایی به مردم است.

وی تأکید کرد: دولتمردانی که به احزاب توجه نمی‌کنند ضرر خواهند کرد و از این جهت ضربه خواهند خورد.

حشمتیان در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: من در زمان ریاست خود توانستم محل ریاست خانه احزاب که از زمان ریاست آقای غفوری‌فرد پیگیری می‌شد توانستیم آن را محقق کنیم.

رئیس خانه احزاب ایران یادآور شد: ما برای اولین بار توانسته‌ایم برای اولین بار در تاریخ حزبی این کشور جلسه خود را در حضور رئیس یک قوه برگزار کنیم و شما دیدید که احزاب در یک جلسه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی تبادل نظر و رایزنی کردند.

حشمتیان با بیان اینکه فسادهای موجود در کشور به دلیل کم‌توجهی به احزاب است، گفت: اگر دولت گذشته به احزاب بها می‌داد ما آن حجم از فسادها را شاهد نبودیم.

وی به تفاهم‌نامه خانه احزاب ایران با وزارت کار و وزارت کشور پرداخت و در بخش دیگری از سخنان خود به نشست‌های تخصصی خانه احزاب ایران با معاونان وزرا و مسئولان دیگر اشاره کرد.

رئیس خانه احزاب ایران همچنین در پایان از راه‌اندازی دفاتر استانی خانه احزاب در سرتاسر کشور خبر داد.

ارسال نظر: