رئیس مجلس سوریه در دیدار امیرعبداللهیان:

حمایت‌های ایران در قلب سوری‌ها همیشه جاودان خواهد ماند/ همه باید تلاش کنند تا تروریسم از منطقه ریشه‌کن شود

کدخبر: 2084589

رئیس مجلس سوریه با ابراز قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران، گفت: حمایت‌های ایران در قلب سوری‌ها همیشه جاودان خواهد ماند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با هدیه عباس رئیس مجلس سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

هدیه عباس در این دیدار با ابراز قدردانی عمیق از حمایت‌های همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران و دوستان سوریه به ویژه حزب‌الله لبنان از سوریه در مقابله با تروریسم تکفیری و خارجی، تأکید کرد: مردم سوریه هیچ‌گاه ایستادگی و همنوایی دولت و ملت ایران با مردم سوریه را فراموش نخواهند کرد.

رئیس مجلس سوریه اظهار داشت: حمایت‌های ایران در قلب سوری‌‌ها همیشه جاودان خواهد ماند.

وی با تأکید بر ضرورت اهتمام به قضیه فلسطین به عنوان اولویت نخست جهان اسلام و امت اسلامی و تجلیل از مقاومت مردمی فلسطین، افزود: تمامی کشورهای عربی و اسلامی باید تلاش کنند تا فلسطین از وضعیت حاشیه‌ای کنونی رهایی یابد و در صدر توجهات منطقه‌ای و بین‌المللی قرار گیرد.

رئیس مجلس سوریه بر ضرورت جلوگیری از توسعه اندیشه‌های الهاربی و تکفیری اشاره و تصریح کرد:‌ همه باید تلاش کنند تا تروریسم از این منطقه ریشه‌کن شود.

هدیه عباس خاطرنشان کرد: سوریه همچنان در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده است.

وی در این دیدار، آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و پیروزی علیه تروریسم‌ها در سوریه را تشریح کرد.

امیر عبداللهیان در این دیدار با تبریک پیروزی‌های غرورآفرین ملت و ارتش سوریه در حلب، آینده را متعلق به ملت سوریه دانست و اظهار داشت:‌قطعاً نسل‌های آینده به این برهه از تاریخ سوریه به دلیل رشادت‌های مردم و ارتش سوریه و درایت و دوراندیشی رئیس‌جمهور بشار اسد افتخار خواهند کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در پایان، تداوم حمایت تهران در مقابله با تروریسم را به موازات حضور فعال در عرصه راه‌حل سیاسی مورد تأکید قرار داد.

ارسال نظر: