نتانیاهو:

همچنان ایران بزرگترین تهدید برای اسرائیل است/ از هر ابزاری برای مقابله با ایران استفاده می‌کنیم

کدخبر: 2084643

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد ایران همچنن بزرگترین تهدید برای اسرائیل است و باید هرکاری کرد تا این کشور نتواند اهدافش را اجرایی کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: "بینامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد همچنان بزرگترین تهدید علیه یهودیان و اسرائیل از سوی «جمهوری اسلامی ایران» است و باید ایران را از دستیابی به سلاح کشتار جمعی منع کرد.

نتانیاهو طی اظهاراتی تند و ضد ایرانی در اندیشکده «یاد واشم» با اشاره به آنچه که «هلوکاست» نامیده می‌شود گفت: «هلوکاست پایان یافت اما نفرت و تعصبی که آن را باعث شد، هنوز (علیه یهودیان) ادامه دارد.»

وی با بیان اینکه نفرت علیه یهودیان در حال احیا شدن میان جوامع غربی روشنفکر از جمله کشورهای اروپایی است، افزود: «اما هنوز بزرگترین تهدید علیه یهودیان و اسرائیل از سوی ایران است که آشکارا خواستار نابودی ماست.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: «ما تمام اقدامات لازم برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح‌های کشتار جمعی را انجام خواهیم داد تا این کشور نتواند نقشه‌های وحشتناکش را اجرا کند.»

نتانیاهو مدعی شد: «رژیمی که هلوکاست را انجام داد به زباله‌دان تاریخ پیوست. این باید درس عبرتی برای ایران و همه دشمنان یهودیان باشد.»

ارسال نظر: