"آفاق" قانونمداری در جامعه دینی را بررسی می‌کند

کدخبر: 2084819

برنامه تلویزیونی و اذانگاهی "آفاق" طی هفته جاری با موضوعات گوناگونی از اخلاق در خانواده تا قانونمداری در تربیت دینی، روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، برنامه تلویزیونی «آفاق» این هفته به مباحث مختلف تربیتی، بررسی آسیب های مربوط به خانواده، قانون مداری و کسب رزق حلال می پردازد.

الهه بهبودی تهیه کننده این برنامه در مورد موضوعات روزهای مختلف «آفاق» طی هفته جاری اظهار کرد: شنبه نهم بهمن ماه حجت الاسلام محمد کاظم راشد یزدی در برنامه حضور می یابد و به سوالات پیامکی مخاطبان پاسخ می دهد.

وی افزود: موضوع برنامه روز یکشنبه هم معرفی مهارت های اساسی زندگی است که با حضور خانم منصوره رحماندوست روی آنتن می رود.

بهبودی با اشاره به موضوع روز دوشنبه یازدهم بهمن ماه در برنامه «آفاق» خاطرنشان کرد: آسیب شناسی خانواده و خانواده و سیاست، موضوع این برنامه خواهد بود ضمن اینکه دکتر علی انتظاری به عنوان کارشناس حضور می یابد.

تهیه کننده «آفاق» گفت: مبانی تربیت قرآنی و عزت نفس موضوع برنامه روز سه شنبه این هفته است و دکتر مصطفی عباسی مقدم عضو هیئت علمی دانشگاه در این زمینه با مجری به گفت وگو می نشیند ضمن که در روز چهارشنبه هم با حضور دکتر فهیمه فرهمندپور به مصادیق قانون مداری در تربیت دینی اشاره می شود و سرانجام در روز پنجشنبه چهاردهم بهمن ماه، دکتر امیر حسین بانکی در مورد کسب حلال و طیب مطالبی را بیان خواهد کرد.

گفتنی است، برنامه تلویزیونی و اذانگاهی «آفاق» شنبه تا پنجشنبه ساعت 17:30 از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم روز بعد ساعت 12:00 روی آنتن می رود.

ارسال نظر: