رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین - روسیه

۳ آزادکار ایران راهی نیمه نهایی شدند

کدخبر: 2084822

سه نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات روز دوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاریگین روسیه راه یافتند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین المللی کشتی جام ایوان یاریگین روسیه، از دیروز در شهر کراسنویارسک روسیه آغاز شده است.

بر این اساس در مسابقات روز دوم این رقابت ها چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که محمد جواد ابراهیمی در وزن 86 کیلوگرم، جابر صادق زاده و سید رضا موسوی در وزن 125 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و ایمان صادقی در وزن 61 کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

نتایج کشتی گیران کشورمان، در این رقابت ها (تاکنون) به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ژوگلیا از روسیه با نتیجه 11 بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل بولات باتویف هموطن خود، صادقی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 86 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر نیام بایار باتار از مغولستان را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 4 از سد شامیل کودیاماگمدوف قهرمان اروپا (2016) از روسیه گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ابراهیمی برای حضور در دیدار فینال به مصاف ولادیسلاو والیف از روسیه می رود.

در وزن 125 کیلوگرم که کشورمان دو نماینده دارد، جابر صادق زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل باتراز گاجیف از روسیه با نتیجه 2 بر 2 و ضربه فنی به پیروزی رسید وی در دور بعد نیز با نتیجه 5 بر 4 از سد شامیل خاکیف از روسیه گذشت تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف آلان خوگایف از روسیه برود. سید رضا موسوی دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز در دور اول با نتیجه 4 بر 3 آتساماز گازایف از روسیه را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 7 بر صفر از سد اسداله ابراگیموف از روسیه گذشت. موسوی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بالدان سیژیپوف از روسیه با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف آنزور بولتوکایف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا (در وزن 97 کیلوگرم) از روسیه برود.

در روز نخست این رقابت‌ها نیز رضا اطری آزادکار وزن 57 کیلوگرم ایران پس از شکست مقابل رستم آمپار از روسیه حذف شد.

ارسال نظر: