در آستانه دهه فجر صورت گرفت:

تجدید بیعت سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران با آرمان‌های امام راحل(ره)

کدخبر: 2085011

سازمان‌های مردم نهاد ستاد سمن‌های شهر تهران با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) ضمن قرائت فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشته و با آرمانهای معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، الهه راستگو رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله فجر به بیان اهمیت نقش مردم در پیروزی انقلاب پرداخت و اظهار داشت: پیروزی ملتی بی سلاح بر رژیمی که اتکای آن به قدرتمند ترین دولتهای جهان غیر قابل انکار بود تاریخی را رقم زد که هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی در ادامه به نقش اساسی مردم و رهبری در پیروزی هر انقلاب و جنبش اشاره کرد و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران که تمامی سیاستمداران و تئوری پردازان جهان را به تعجب واداشت جز با تقویت نقش برجسته اتحاد مردمی و بینش رهبری میسر نشد و دشمن امروز برای دستیابی به منافع شوم خود درصدد تضعیف ارتباط میان این دو است.

رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهرتهران با بیان اینکه همواره اتحاد و یکپارچگی مردم در دفاع از ارزشهای اسلامی را شاهد بوده ایم حضور حماسی نیروهای مردمی در جنگ تحمیلی هشت ساله را یاد آور شد و افزود: این انقلاب جز با مجاهدت و ایثار گروههای مردمی حاصل نشد و حرکت در مسیر انقلاب باید امروز مورد توجه تمامی مسئولین و مردم باشد.

راستگو با بیان اینکه مردم با حضور پرشور و حماسی خود در تمامی عرصه ها اثبات گر وفاداری خود به ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده اند تاکید کرد: مسئولین نیز باید با پیروی از فرامین رهبری، عمل به تعهدات و پرهیز از سیاسی کاری دین خود به مردم و انقلاب را ادا کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: بینش و هوشمندی رهبری توام با اتحاد و حضور در صحنه مردم امروز اقتدار کشور در خاورمیانه را رقم زده که لزوم حفظ و تحکیم آن با توجه به جنگ نرم دشمن و برنامه ریزی جهت تضعیف آن ضروری است.

عضو چهارمین دوره ی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه واگذاری کار به مردم همواره مورد تاکید امام (ره) و رهبری (مدظله العالی) بوده افزود: هر جا کار به مردم واگذارشده بهترین نتیجه و عملکرد را شاهد بوده ایم و عملکرد تخصصی سمن ها امروز به عنوان تشکلهای غیر انتفاعی و برخاسته از متن مردم موید لزوم فراهم سازی شرایط بیشتر مشارکت اجتماعی و حضور در صحنه مردم است.

راستگو در پایان با اشاره به فعالیت سمن ها در 17 حوزه و کارگروه تخصصی، شهروندان را به ثبت سمن و پیگیری مطالبات مردمی در قالب سازمانهای مردم نهاد دعوت کرد.

ارسال نظر: