در واکنش به خبر «نسیم آنلاین»:

موسسه مسعود نیلی: به صفدر حسینی حقوق نمی‌دهیم/ او را هیچ وقت عضو هیات علمی نکردیم

کدخبر: 2085092

جناب آقای دکتر صفدر حسینی در هیچ زمانی بعنوان عضو هیأت علمی در این موسسه فعالیت نداشته­اند و به تبع آن حقوقی از این موسسه دریافت ننموده و نمی­‌نمایند.

به گزارش « نسیم آنلاین » موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه­‌ریزی در جوابیه‌ای نسبت به گزارش « نسیم آنلاین » نوشت: بازگشت به خبر منتشره از سوی آن خبرگزاری با عنوان «دست صفدرحسینی از بیت­المال قطع نشد» که طی آن به حضـور جناب آقای دکتر سـیدصفدر حسینی در مؤسسه عالی آمـوزش و پژوهـش مدیریت و برنامه ریزی در بخشی از خبر بعنوان عضو هیأت امناء و در بخش دیگر بعنوان عضو هیأت علمی در این مؤسسه اشاره شده است موارد زیر را به اطلاع می­‌رساند. 1- اعضای محترم هیأت امنای موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه­‌ریزی هیچگونه حقوقی تحت هر عنوان، از موسسه دریافت نمی­کنند و لذا رئیس محترم هیأت عامل سابق صندوق توسعة ملی نیز در این رابطه هیچگونه دریافتی از موسسه نداشته‌­اند. 2- جناب آقای دکتر صفدر حسینی در هیچ زمانی بعنوان عضو هیأت علمی در این موسسه فعالیت نداشته­اند و به تبع آن حقوقی از این موسسه دریافت ننموده و نمی­‌نمایند.

با توجه به موارد ذکر شده و با این امید که همانند همیشه اخلاق حرفه­ای در فعالیت رسانه­ای آن خبرگزاری محترم مدنظر قرار گیرد و از وارد آوردن اتهاماتی که مبنای واقعی ندارد اجتناب شود، خواهشمند است دستور فرمائید مراتب را در جهت تنویر افکار عمومی در اولین فرصت در صفحه اول سایت آن خبرگزاری درج فرمایند.

ارسال نظر: