نماینده سابق مجلس احتمال تغییر در وزارت اقتصاد را تایید کرد

روایت احمد توکلی از خستگی و گلایه‌های طیب‌نیا از کار در وزارت اقتصاد/ توکلی: طیب‌نیا گفت اوضاع بر وفق مرادش نیست!

کدخبر: 2085213

توکلی گفت: چندی پیش در مراسم مرحوم هاشمی آقای طیب نیا به من گفتند خیلی خسته شدند؛ ایشان از این کار خسته است وانگار شرایط مطابق حال او سیر نمی کند.

به گزارش « نسیم آنلاین » قدس آنلاین نوشت: احمد توکلی، نماینده سابق مجلس در گفتگو با «قدس آنلاین» درواکنش به اظهارات علی طیب نیا، وزیر اقتصاد دولت تدبیر و امید در واپسین ماه های باقی مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ مبنی بر اینکه دیگر وزیر نخواهد شد، اظهار داشت: از این وجه که آقای طیب نیا در زمانی که به بحث تغییر نزدیک می شویم اعلام کنند می مانند یا خیر، مسئله ای طبیعی است و تعجبی ندارد! و من چیز خاصی حس نمی کنم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه به تغییرات نزدیک می شویم زمان اعلام نظر برای ادامه فعالیت کابینه فرا رسیده؛ وزرا هم از این حیث مورد سوال قرار می گیرند و باید اعلام کنند هستند یانه! شاید آقای طیب نیا فرض می داند این دولت باقی می ماند و از این حیث اعلام کرده که خود نخواهد ماند؛ که البته این فرض محتملی است و قطعی نیست اما به هر حال طبیعی است وزیری که مایل نیست ادامه صدارت بدهد، بگوید که در دولت بعد نمی ماند.

توکلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علت عدم تمایل به ماندن آقای وزیر در دولت را می توان نارضایتی از وضع موجود دانست به دیدار اخیرش با وزیراقتصاد دولت تدبیر و امید در حاشیه مراسم ترحیم مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، اشاره کرد و گفت: چندی پیش در مراسم مرحوم هاشمی آقای طیب نیا به من گفتند خیلی خسته شدند؛ ایشان از این کار خسته است وانگار شرایط مطابق حال او سیر نمی کند.

علی طیب‌نیا روز دوشنبه ۴ بهمن ماه طی مصاحبه ای با روزنامه شرق می گوید:‌ "در دولت بعدی نخواهم ماند. امکان ندارد. بمانم که چه؟ می‌روم دانشگاه درسم را می‌دهم، انتقادم را می‌کنم، کارهای پژوهشی‌ام را پیش می‌گیرم، حقوقم هم بیشتر است، فحش هم کمتر می‌خورم. "

شایان ذکر است روابط عمومی وزارت اقتصاد در واکنش به طرح بحث عدم تمایل وزیر برای ماندن در سمت فعلی اش از سوی روزنامه شرق طی اطلاعیه ای متذکر شده است: "آنچه خبرنگار محترم روزنامه شرق در بخش مقدماتی گفتگو آورده، به گفته صریح وی، برداشت شخصی ایشان از صحبت های وزیر اقتصاد در هنگام خداحافظی و به عبارتی کاملا به طور غیررسمی بوده است. متاسفانه این نقل قول از سخنان غیررسمی وزیر اقتصاد، ناقص و تحریف شده است و برداشتهای نادرستی را القا می کند".

ارسال نظر: