ساکت: طرح جامع کمپ تیم‌های ملی با حضور مشاوران برجسته در حال اقدام است

کدخبر: 2085216

رئیس سازمان تیم‌های ملی در خصوص مسابقه طراحی بدنه اتوبوس حامل بازیکنان تیم ملی، کارگاه آموزشی مدیران فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان و طرح شارژ ملی با سایت فدراسیون فوتبال به گفنگو پرداخت.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت در ابتدا در مورد فراخوان بزرگ ارائه پیشنهادات جهت طراحی اتوبوس اختصاصی تیم ملی گفت: کماکان سایت باز است و منتظر دریافت طرح است. اتوبوس ویژه تیم ملی توسط فدراسیون فوتبال ج.ا.ا و باشگاه هواداران تیم ملی و شرکت عقاب افشان، یک دستگاه اتوبوس اسکانیا سوئدی مدل درسا 40 نفره 13متری با امکانات چای ساز و قهوه ساز و صندلی های مجهز به مانیتور و دستگاه تهویه هوای ویژه در حال طی مراحل نهایی ساخت بوده و برای اینکه اتوبوس بتواند طراحی زیبایی داشته باشد، فراخوانی از طریق سایت teammelli.ir صورت گرفته و علاقه مندان می توانند طرح های پیشنهادی خود را تا 20 بهمن ارسال کنند و از همین جا از همه علاقه مندان دعوت می کنم تا در این طرح بزرگ و ملی شرکت کنند. در اصل قدم به قدم سعی می‌کنیم کلیه وسایل سخت افزاری و نرم افزاری را برای تیم ملی فراهم کنیم.

وی در ادامه افزود: در مورد جوایز طرحهای منتخب در کمیته ویژه، برای نفرات اول تا سوم به ترتیب 10 میلیون تومان،6 میلیون تومان و 3 میلیون تومان و برای نفرات چهارم تا دهم نیز به هر نفر دیپلم افتخار و یک عدد پیراهن تیم ملی در نظر گرفته شده است.

ساکت - رییس کمیته تیم های ملی درخصوص کارگاه آموزشی مدیران فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان که با حضور روسای کمیته های مختلف فدراسیون مثل خزانه دار، فرهنگی و بازی های جوانمردانه، امور مالی، پزشکی، بین الملل،اداری و تشریفات، مدیر حراست و مسئولین کمپ تیم های ملی برگزار شد گفت: در این جلسه تبیین دستورالعملهای ISO 9001 که در حال تدوین هست و مراحل نهایی آن دنبال می شود و موارد مختلف دیگری که نیاز بود، به سمع و نظر حاضران رسید و تبادل نظر صورت گرفت.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقای استانداردهای عملکردی فیمابین بخشهای مختلف تیم های ملی با سایر واحدها و کمیته های فدراسیون فوتبال اعلام کرد. کمیته فنی فوتبال فدراسیون هم روز پنجشنبه 7 بهمن ماه جلسه ی بسیار مهمی را با حضور کلیه اعضا تشکیل داد و در این جلسه موضوعات و شاخص های مهمی در خصوص انتخاب کادر فنی تیم های ملی نوجوانان ، جوانان و نونهالان مورد بحث قرار گرفت. همچنین در حوزه تیم های ملی بانوان زیر 16 و 14 سال بحث و بررسی و مسائل مهم آن مورد ارزیابی قرار گرفت.

محمدرضا ساکت در مورد طرح جامع کمپ تیم‌های ملی گفت: در حال حاضر تهیه این طرح با حضور مشاورین برجسته در حال اقدام است و هدف از ایجادش این است که طرح جامع مرکز ملی فوتبال ایران که همان کمپ تیمهای ملی است را بتوانیم داشته باشیم. همه نیازهای آتی فدراسیون فوتبال و تیم های ملی را در حوزه زیرساختی در این طرح جامع خواهیم دید تا بر اساس آن بودجه گذاری شده و مرحله به مرحله پس از تصویب امکان ساختش فراهم بشود. در حال حاضر استخر، سونا و جکوزی کمپ تیمهای ملی در حال سرویس دهی به تیمهای مختلف هستند. گسترش رختکن برنامه ریزی و در حال انجام هست، تا بتوانیم امکانات آنرا ارتقا و توسعه داده و رختکن ها را گسترش دهیم. سالن بدنسازی هم در حال توسعه بوده تا با بهترین کیفیت به تیمهای ملی ارائه سرویس کند.

مشاور رییس فدراسیون افزود: این روزها کمپ تیمهای ملی بسیبار شلوغ هست، تیم ملی فوتسال زیر 20 سال و بزرگسال، تیم ملی فوتبال بزرگسال بانوان، زیر 19 سال بانوان، تیمهای جوانان و نوجوانان آقایان جهت حفظ آمادگی و حضور در مسابقات جام جهانی در اردوهای آماده سازی هستند . حتی تیم ملی فوتسال اکراین هم در کمپ تیمهای ملی حضور داشت. در تدارک هستیم تا تیم ملی جوانان اردویی را در کشور آلمان داشته باشد. همچنین تیم ملی غنا برای انجام یک بازی دوستانه به تهران خواهد آمد. کماکان از همه هیات های فوتبال و باشگاه هایی که در برگزاری اردوها ما را یاری می کنند سپاسگزار هستیم.

ساکت در پایان تاکید کرد: طرح شارژ ملی یکی از فعالیت‌ها و طرح‌های حمایتی از تیم ملی است که هواداران این تیم م‌ توانند بدون پرداخت هزینه اضافه و از طریق سامانه *720# به هر میزان که خواستند می‌توانند شارژ تلفن همراه خریداری کرده اما سود حاصله از این خریدها بجای اینکه به اپراتور مربوطه تعلق بگیرد به تیم ملی تعلق می‌گیرد. این موضوع با همکاری شرکت فناپ و باشگاه هواداران تیم ملی صورت پذیرفته و شرکت کنندگان در این طرح به قید قرعه از جوایز ارزشمندی بهره‌مند خواهند شد. در اصل طرح شارژ ملی یک اقدام ملی در راستای حمایت از تیم‌های ملی است.

ارسال نظر: