دبیر دبیران شورایاری منطقه ۲۰ تهران:

۲۰۰ پلاک محله جوانمرد زیر دکل‌های فشار قوی برق قرار دارند

کدخبر: 2085315

دبیر دبیران شورایاری منطقه ۲۰ گفت: ۲۰۰ پلاک محله جوانمرد‌قصاب منطقه ۲۰ زیر دکل‌های فشار قوی برق قرار دارند که بدون شک این موضوع باعث ایجاد سرطان برای شهروندان این محله می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جعفر شربیانی دبیر دبیران شورایاری منطقه 20 در سیصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به برخی از معضلات و مشکلات این منطقه اظهار داشت: بافت فرسوده در اطراف حرم عبدالعظیم حسنی(ع) باعث شده مشکلات زیادی برای این محله به وجود آید.

وی افزود: هر چه سریع‌تر باید نسبت به این موضوع اقداماتی انجام شود تا بتوانیم در اطراف حرم عبدالعظیم حسنی(ع) حداقل نسبت به احداث یک هتل اقدام کنیم.

دبیر دبیران شورایاری منطقه 20 با اشاره به کانال فاضلاب در محله عباس‌آباد تصریح کرد: از آغاز فصل گرما و تابستان بوی بد این کانال موجب ایجاد مشکلاتی برای شهروندان این محله می‌شود؛ به همین دلیل درخواست دارم نسبت به رفع آن اقداماتی انجام شود، چراکه در خصوص این موضوع با سازمان آب و فاضلاب این منطقه مذاکراتی صورت گرفته اما آن‌ها نسبت به سرپوشیده کردن این کانال اقدامی انجام ندادند.

شربیانی با تأکید بر اینکه در محله جوانمرد 200 پلاک زیر دکل‌های فشار قوی برق قرار دارد، گفت: بدون شک این موضوع ممکن است باعث ایجاد سرطان برای شهروندان این منطقه شود.

وی اضافه کرد: محله تقی‌آباد دارای گذرهای باریکی بوده که با وجود آن‌ها در آینده‌ای نه چندان دور این مسئله باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای شهروندان خواهد شد.

دبیر دبیران شورایاری منطقه 20 با بیان اینکه در خصوص دکل‌های فشار قوی و خانه‌‌هایی که در مجاورت این دکل‌ها هستند نامه‌ای به رئیس جمهور ارسال کرده‌ایم، یادآور شد: رئیس جمهور دستور داده بودند تا نسبت به جمع‌آوری دکل‌ها اقداماتی انجام شود اما هنوز به این موضوع توجهی نشده است.

وی با تأکید بر اینکه در منطقه 20 پارکینگ طبقاتی وجود ندارد، افزود: این موضوع یکی از معضلات و مشکلاتی است که باید در راستای آن اقداماتی انجام شود، چرا که پارکینگ یکی از نیاز‌های جدی شهرری به حساب می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه خیلی از ناملایمات شهر تهران مانند صنایع آلاینده، زباله و امواج به سمت شهرری و منطقه 20 سرازیر می‌شوند، گفت: از شورا تقاضا دارم تا این منطقه را به صورت ویژه ببینند و در راستای افزایش اعتبارات آن گام بردارند.

ارسال نظر: