رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران تاکید کرد:

اعلام شکایت از مقصران پلاسکو به کمیسیون اصل نود مجلس

کدخبر: 2085323

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران با اعلام اینکه حادثه پلاسکو زنگ خطر بود که برای تهدیدهای بالقوه خطرناک شهر تهران به صدا در آمد و نیازمند اقدامات جدی‌تری است، گفت: اگر تهران با یک تکانه مواجه شود، بی‌شک پلاسکویی به وسعت چندین هکتار خواهیم داشت و با یک سونامی و فاجعه مواجه خواهیم شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پرویز سروری در تذکر پیش از دستور سیصد و بیست و پنجمین جلسه شورا با تاکید بر اینکه تهران دارای بافت فرسوده بسیاری است و حادثه پلاسکو خطرات بافت فرسوده را به همه ما نهیب زد که باید کاری انجام دهیم، تصریح کرد: برای اینکه رسیدگی به بافت فرسوده در یک مسیر جدی تری قرار گیرد، در نظر داریم شکایت از کسانی که تقصیر قصور دارند را تنظیم و به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تقدیم کنیم.

وی از وزارت راه و شهرسازی که اقدمات لازم برای تکمیل بسته احیای بافت فرسوده را انجام نداده است، انتقاد کرد و افزود: از سایر ارگان ها نیز میخواهیم تا در این زمینه اقدمات لازم را انجام دهند.

سروری با اعلام اینکه ما نمایندگان باید از حادثه پلاسکو این زنگ خطر را دریافت کرده باشیم که اگر در انجام مسئولیت هایمان کوتاهی کنیم با فجایع بزرگ مواجه می شویم، تاکید کرد: با ارسال این شکایت مقامات باید به مجلس بروند و از وضعیت عملکردشان گزارشی اعلام کنند و در نتیجه روشنگری انجام می شود.

ارسال نظر: