دنیامالی مطرح کرد:

فرماندهی واحد در حادثه پلاسکو وجود نداشت

کدخبر: 2085345

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: مستنداتی در اختیار داریم که نشان می دهد دستور تخلیه ساختمان پلاسکو در دقایق پایانی حادثه از سوی فرمانده عملیات صادر نشده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، احمد دنیا مالی در سیصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران گفت: درخواست من این است که جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران به صورت علنی برگزار شده و تمام وقت جلسه به موضوع بررسی حادثه پلاسکو اختصاص یابد.

وی افزود: شهردار تهران نیز این آمادگی را دارد که در این جلسه حضور پیدا کرده و توضیحاتی را ارائه دهد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به وجود برخی از مستندات مبنی بر اینکه دستورتخلیه ساختمان از سوی فرمانده عملیات آتش نشان ها در حادثه پلاسکو صادر نشده است اظهار کرد: درحال حاضر مستندات را در اختیار داریم که در لحظات بسیار خطرناک دستور تخلیه ساختمان از سوی فرمانده عملیات آتش نشان ها در حادثه پلاسکو صادر نشده است.

دنیا مالی ادامه داد: همچنین مستنداتی در اختیار است که نشان می دهد در روزهای ابتدایی حادثه پلاسکو فرماندهی واحد در عملیات وجود نداشته و همین موضوع سبب حاد شدن عملیات شده است.

وی با بیان اینکه باید مشخص شود چرا 2 درصد از منابع درآمدی از محل صدور پروانه های ساختمانی به آتش نشانی تعلق نگرفته است خاطر نشان کرد: در شرایطی که باید 2 درصد از منابع در آ»دی از محل صدور پروانه های ساختمانی برای خرید تجهیزات آتش نشان ها اختصاص یابد اما این اتفاق نیفتاده است.

ارسال نظر: