دریادار سیاری در جمع خبرنگاران:

موضع‌گیری افراد برای ما مهم نیست/ در مقابل هر تهدیدی ایستاده و به آن جواب می‌دهیم

کدخبر: 2085348

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هر کسی هر موضعی بگیرد برای ما مهم نیست و امروز توان دفاعی کشور در سطح بالایی قرار دارد و ما در مقابل هر تهدیدی استفاده و به آن جواب می‌دهیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم رونمایی از مرکز هایپربار بیمارستان گلستان نداجا در واکنش به مصوبه اخیر کنگره آمریکا که به رئیس جمهور این کشور اجازه اقدام پیش‌دستانه علیه ایران را می‌دهد، در جمع خبرنگاران گفت: در ارتباط با دفاع از کشور نیروهای مسلح و در کنار آنها نیروی دریایی به مسائل و موضع‌گیری‌های روسای جمهور مختلف آمریکا توجهی ندارند و فقط به دنبال ارتقاء توان دفاعی خود هستیم که الحمدلله روز به روز در این زمینه توانمند‌تر می‌شویم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نیروهای مسلح در عرصه دفاعی خاطرنشان کرد: ما امروز در همه ابعاد پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم و این نشان‌دهنده اهمیت دفاع برای ماست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: هر کسی هر موضعی بگیرد برای ما مهم نیست و امروز توان دفاعی کشور در سطح بالایی قرار دارد و ما در مقابل هر تهدیدی استفاده و به آن جواب می‌دهیم.

ارسال نظر: