با حضور رئیس جمهور انجام شد؛

رونمایی از ٥ بذر جدید محصولات زراعی و کشاورزی در استان البرز

کدخبر: 2085389

حسن روحانی روز سه شنبه از ٥ بذر جدید محصولات زراعی و کشاورزی در موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر و نهال در استان البرز رونمایی کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسن روحانی روز سه شنبه از ٥ بذر جدید محصولات زراعی و کشاورزی در موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر و نهال در استان البرز رونمایی کرد.

هیبرید جدید متوسط رس آفتابگردان مناسب برای کشت اول مناطق معتدل و سرد و کشت تابستانه مناطق معتدل ایران، رقم جدید سویا مناسب کشت در مناطق گرم و مرطوب شمال کشور، رقم جدید کُلزا مناسب برای کشت در مناطق سرد و معتدل سرد کشور، رقم جدید سویا مناسب برای کشت در استان گلستان و رقم جدید یونجه آبی مناسب کشت در استان خورستان و مناطق مشابه ، پنج محصول جدید است که توسط رییس جمهوری رونمایی شد.

رییس جمهوری همچنین از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران در استان البرز بازدید کرد.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ٦ طرح و پروژه صنعتی و زیربنایی و رونمایی از محصولات جدید ٢ مجموعه صنعتی در استان البرز

٦ طرح و پروژه صنعتی و زیربنایی روز سه شنبه همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و سفر حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به استان البرز، افتتاح و از محصولات جدید ٢ مجموعه صنعتی رونمایی شد.

در مراسم آغاز بهره برداری از پالایشگاه غلات زر، رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس فرمان افتتاح کارخانه تولید پارچه بی بافت شیشه ای، مجتمع تولید چمن مصنوعی و کارخانه تولید انواع صابون را به عنوان سه پروژه زیربنایی در استان البرز صادر کرد.

همچنین همزمان با سفر رییس جمهوری کارخانه تولید لامپ های LED و بردهای الکتریکی و کارخانه تولید انواع رنگ صنعتی، ساختمانی و ترافیکی در اشتهارد و کارخانه انواع قالب برش صنایع کاغذ و چاپ در کرج افتتاح شد.

همچنین از محصولات جدید کارخانه تولید انواع یخچال و فریزر در ساوجبلاغ و مجتمع کنتاکتور فشار متوسط در کرج نیز رونمایی شد.

ارسال نظر: