مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا:

جام‌جهانی کرمانشاه ملت‌های ایران و آمریکا را به هم نزدیک می‌کند/ ورزش فراتر از سیاست است

کدخبر: 2085410

مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا گفت: جام جهانی کشتی ایران در سطح بین‌المللی بسیار اهمیت دارند و ما منتظر هستیم تا بتوانیم در مقابل بهترین تیم‌های کشتی جهان مسابقه دهیم.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، ریچ بندر مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا درباره حضور تیم کشتی آمریکا در مسابقات جام جهانی ایران گفت‌: این مسابقات مسیر همکاری و حسن نیت بین کشتی ایران و آمریکا را ادامه می‌دهد و نمونه‌ای از سیاست‌های تاثیرگذاری است که از طریق ورزش، ملت ایران و آمریکا را نزدیک می‌کند.

وی افزود: این مسابقات در سطح بین‌المللی بسیار اهمیت دارند و ما منتظر هستیم تا بتوانیم در مقابل بهترین تیم‌های کشتی جهان مسابقه دهیم.

ریچ بندر با بیان این مطلب افزود: آمریکایی‌ها کاملا قصد دارند که در این مسابقات شرکت کنند. به فدراسیون آمریکا این اطمینان از سوی ایرانی‌ها داده شده که به درخواست آنها توجه ویژه‌ای خواهد شد. ما قوانین و دستورات دولتی را رعایت می‌کنیم و سعی می‌کنیم با توجه به قوانین به صورت درستی مدارک ورزشکاران را ارائه دهیم تا همه آنها بتوانند به آمریکا بیایند و هم ما بتوانیم آنجا برویم.

ندر خاطر نشان کرد: کشتی در تاریخ نشان داده است که از سیاست فراتر بوده و با وجود اختلافات سیاسی و دولتی همچنان انجام می‌شود. این زیبایی ورزش و جنبش المپیک است. الان مساله مسابقه است نه سیاست. ممکن است به ما بگویند چرا خطر می‌کنید و ریسک این که شاید نتوانید به آنجا بروید را می پذیرید؟ خب. باید بگویم که جایزه این ریسک شرکت در مسابقات است و این برای ورزشکاران ما بسیار مهم است.

ارسال نظر: