سردار سلامی:

جنگل موشکی ایران پر از درخت‌های تناور است

کدخبر: 2085729

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان اگر از قدرت موشکی ما می‌ترسند به پناهگاه بروند، ولی بدانند جنگل موشکی ایران پر از درخت‌های تناور خواهد بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار حسین سلامی در کنگره سردار شهید محمود خادمی و 1700 شهید شهرستان کاشان، اظهار کرد: وقتی دشمنان فشار سنگین سیاسی بر برنامه موشکی ما وارد می‌کنند این واقعیت را می‌رساند که آنها از ما ترسیده‌اند و قدرت ایران اسلامی را درک کرده‌اند. وی افزود: اگر قدرت موشکی نمی‌توانست در دل آمریکا و اسرائیل و متحدانش هراس ایجاد کند، دلیلی نبود که اینقدر سروصدا ایجاد کنند، قدرت عظیم موشکی ایران جزو قدرت‌های بی نظیر بازدارنده جهان است. سلامی ادامه داد: دشمنان ما هرگاه احساس ترس از ظهور یک قدرت می‌کنند متحد می‌شوند، فشار می‌آورند و جوسازی می‌کنند تا بتوانند از طریق عملیات روانی بر اراده ملت ایران تاثیر بگذارند. وی تصریح کرد: آنها می‌دانند که در دل کوه‌ها و زیرزمین‌ها چه قدرت عظیمی انباشته شده است تا از حیثیت و شرافت و استقلال ملت ایران دفاع کند. سلامی با بیان اینکه «دشمنان ایران هم هراسناک و هم فریبکارند» افزود: آن ها می‌خواهند شما را خلع سلاح کنند و خودشان را مسلح کنند تا بر شما مسلط شوند و این آرزویی است که در دل و زبانشان دفن خواهد شد. جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: در جهان کنونی که قانون جنگل حاکم است قدرت‌های بزرگ اگر ببیند توازن قدرت می‌خواهد به هم بخورد کشوری را اشغال و اسیر و ذلیل می‌کنند. دشمنان اگر از قدرت موشکی ما می‌ترسند به پناهگاه بروند، ولی بدانند جنگل موشکی ایران پر از درخت‌های تناور خواهد بود. وی گفت: ملت ایران تصمیم گرفته است تا با واژه‌های عزت، افتخار، پیشرفت، اقتدار، آزادگی و امنیت زندگی کند و هرگز در برابر قدرت‌های جهانی برخلاف مسیر و جهت و اراده‌اش حرکت نکند. سلامی گفت: هر روز قدرت موشکی و غیر موشکی ایران به روز رشد می‌کند و هر روز تعداد شناورهای جنگی، موشک‌های پدافندی، پهپادهای با برد پرواز بلند بیش از روز قبل است و آسمان و دریا تحت کنترل ایران است. جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: انقلاب اسلامی توانسته نفوذی عظیم در منطقه‌ای به نام جهان اسلام داشته باشد که ده‌ها سال در سیطره قدرت‌های بزرگ جهان قرار داشت. سلامی اظهار کرد: سیاست‌های انقلاب در شرق مدیترانه، در شبه جزیره حجاز، عراق و شمال آفریقا و در نقاط مختلف جهان اسلام موفقیت‌های بزرگی در نبرد مسلمانان و جهاد آنان علیه استکبار ایجاد کرد و احساس می‌شود جغرافیای تسلط قدرت‌های بزرگ جهان پهن شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهیدان استوانه‌های محکِ شرف و کرامت هستند و در روزهایی آنها در برابر قدرت‌ها ایستادند تا ما را از جغرافیای سیاسی حذف نکنند و دوباره به تاریخ گذشته بازگردانند. سلامی خاطرنشان کرد: این هنر شهیدان ما بودند که بتوانند جلوه‌های زیبای فداکاری عاشورایی را با گذشت، جانبازی و ایثار خود با تفسیری معنابخش و الهام بخشی عملی کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: