رئیس مجلس نمایندگان آمریکا:

از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران حمایت می‌کنم/ باید به مماشات با ایران پایان دهیم

کدخبر: 2085768

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید ایران رفتار دوستانه‌ای با آمریکا ندارد و باید سیاست سخت‌گیرانه‌ای در مقابله با تهران اتخاذ شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: "پل رایان" رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه لفاظی‌های اخیر مقامات این کشور علیه ایران، اعلام کرد که از اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایرانی‌ها حمایت می‌کند.

رایان که در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران سخن می‌گفت، در ادامه تنش‌هایی که بر سر آزمایش یک موشک بالستیک از سوی وزارت دفاع ایران رخ داده، تیغ تیز انتقادات خود را به سمت ایران گرفت.

رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا، در بخش ایرانی سوال و جواب‌ها، ابتدا گفت «من از (اعمال) تحریم‌های بیشتر علیه ایران حمایت می‌کنم. دولت قبلی بیش از حد با ایران مماشات کرد.»

منظور رایان از «دولت قبل»، دولت باراک اوباما است که یکی از 7 امضاکننده توافق هسته‌ای با ایران است.

پاول رایان ادامه داد: «فکر می کنم آنها (دولت اوباما) در مماشات با ایران خیلی زیاده‌روی کردند و نتیجه این شد که ایران خیلی فعال‌تر از آن است که در غیر این صورت می‌بود.»

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با تکرار ادعاهای قدیمی هیئت حاکمه کشورش در قبال ایران گفت: «ایران بزرگ‌ترین حامی تروریسم دولتی در دنیا است. آنها روی موشک‌هایشان می‌نویسند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل. ایران کشور دوست نیست که صلح یا منافع بین‌الملل را در ذهن داشته باشد.»

پاول رایان نتیجه‌گیری کرد: «ما باید سیاست سخت‌گیرانه‌ای علیه ایران اتخاذ کنیم. فکر می‌کنم مماشات با ایران باید متوقف شود.»

ارسال نظر: