امین تارخ :

مرگ فرصت تماشای بازیگری خوب چون جوهرچی را از ما گرفت

کدخبر: 2085850

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مرحوم جوهرچی بازیگر جوانی بود و هنوز به اندازه کافی برای بهترین پیشرفت‌ها و بر جای گذاشتن بیشترین آثار ارزشمند، زمان داشت و متاسفیم که مرگ این فرصت را از وی و به خصوص از ما گرفت.

به گزارش «نسیم آنلاین» ، سایت فرهنگ نیوز نوشت

امین تارخ در گفتگو با خبرنگار "فرهنگ نیوز" ، گفت: صبح روز گذشته خبر فوت مرحوم جوهرچی را شنیدم و به سرعت از شیراز به تهران آمدم تا بتوانم امروز در خانه سینما حضور داشته باشم و بسیار متاسف و متاثر هستم که یکی از بهترین بازیگران مان را از دست دادیم.

وی ادامه داد: احساس می کنم در شرایطی زندگی می کنیم که گویی همه چیز امسال، علیه ما است و بسیاری از دوستان مان را از دست دادیم که می توان گفت از عباس کیارستمی شروع و در حال حاضر به حسن جوهرچی ختم شده است و در این بین بسیاری از دوستانم از جمله استاد رشیدی، کاظم افرندنیا و .... از دنیا رفته اند.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: امسال اتفاقات بد دیگری از جمله حادثه پلاسکو، تصادف قطار، سیل سیستان و بلوچستان رخ داده و شاید تقدیر اینگونه بوده که سال 95، یکی از بدترین سال ها باشد.

تارخ با اشاره به مرحوم جوهرچی اظهار داشت: وی بازیگر جوانی بود و هنوز به اندازه کافی برای بهترین پیشرفت ها و بر جای گذاشتن بیشترین آثار ارزشمند، زمان داشت و متاسفیم که مرگ این فرصت را از وی و به خصوص از ما گرفت تا از بازیگری خوب وی مرحوم شویم و آرزو می کنم که خانواده اش آرامش پیدا کنند.

ارسال نظر: