"قاتل اهلی" و "زیر سقف دودی" به برج میلاد رسیدند

کدخبر: 2085890

هفتمین روز از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر امروز با نمایش فیلم "ناپدید" فرحناز شریفی در بخش سینما حقیقت آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، هفتمین روز از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر امروز با نمایش فیلم «ناپدید» فرحناز شریفی در بخش سینما حقیقت آغاز به کار خواهد کرد و در ادامه 4 فیلم بخش سودای سیمرغ به نمایش در خواهد آمد.

«زیر سقف دودی» پوران درخشنده اولین فیلمی است که امروز ساعت 15:30 در کاخ جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

فیلم «زیر سقف دودی» یک اثر اجتماعی است که به موضوع طلاق عاطفی میان زوج‌ها می‌پردازد.

مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی و فرشید زارعی‌فرد از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«سارا و آیدا» مازیار میری دومین فیلمی است که ساعت 18 امروز به نمایش در می آید، فیلمی که فضایی نزدیک به فیلم «سعادت آباد» اثر موفق این کارگردان دارد.

در خلاصه داستان فیلم «سارا و آیدا» آمده است: «سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟»

غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان، شیرین یزدان، احمد هاشمیان، تینا پاکروان در این فیلم ایفای نقش پرداخته اند.

مخاطبان حاضر در کاخ جشنواره ساعت 20:30 امروز به تماشای «سد معبر» محسن قرایی خواهند نشست، فیلمی که قرار است در کنار سایر آثار حاضر در بخش سودای سیمرغ، به رقابت بپردازد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری، در تلاش است وضعیتِ زندگیِ خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد … . »

حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، نگار عابدی، اکبر رحمتی، آوا شریفی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی، حسام محمودی، مرتضی آقا حسینی، عرفان ناصری، امیر سفیری، بهرام سروری نژاد، علی میلانی، غلامعلی رضایی، محسن کیایی بازیگران این فیلم به شمار می روند.

سانس آخرین امشب نمایش فیلم ها در جشنواره فیلم فجر نیز به «قاتل اهلی» مسعود کیمیایی اختصاص پیدا کرده است، فیلمی که به دلیل آماده نبودن طی ۳ روز اول جشنواره، از رقابت سیمرغ مردمی حذف شد.

این فیلم داستان زندگی حاج آقا دکتر جلال سروش است که نقش آن را پرویز پرستویی بازی می کند.

پرویز پرستویی، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معززی، سعید پیردوست، شراره دولت آبادی، هستی محمایی، کاترین اصلانی و ثریا قاسمی از جمله بازیگران این فیلم هستند .

ارسال نظر: