صبح امروز و با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر:

بیست و ششمین استان کشور مجهز به بالگرد امدادی شد

کدخبر: 2086044

بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر صبح امروز با حضور دبیرکل، استاندار قزوین، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در شهر قزوین مستقر شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مصطفی محمدیون؛ دبیرکل جمعیت هلال احمر در مراسم رونمایی از بالگرد امدادی هلال احمر در استان قزوین، گفت: سیاست جمعیت هلال احمر؛ تامین تمامی تجهیزات و امکانات امدادی در استان ها برای پاسخگویی و آمادگی بیشتر در مواجهه با حوادث است.

وی با اشاره به اینکه برنامه اصلی هلال احمر، استقرار بالگرد در تمامی استان های کشور است، افزود: هزینه استقرار این بالگرد ١١ میلیون دلار بوده و قزوین به عنوان بیست و ششمین استان کشور؛ مجهز به بالگرد شده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه هلال احمر در نظر دارد در صورت کمک دولت و مجلس، تعداد بالگردهای خود در استان ها را به ٤٠ فروند برساند، اظهار کرد: جمعیت به منظور تامین و تجهیز استان ها به امکانات امدادی از هیچ کوششی فروگذار نمی کند، اما در این زمینه از دولت و مجلس انتظار دارد تا این نهاد مردمی را برای استانداردسازی امکانات و تجهیزات امدادی یاری کند و اعتبارات مورد نیاز این جمعیت به نحو شایسته اختصاص یابد تا شرمنده مردم نشویم.

ارسال نظر: