نشست فیلم "کارگر ساده نیازمندیم"؛

هادی: طرح فیلمنامه برای ۳ سال پیش بود/ کریمی: فیلم‌نامه ۱۰ اصلاحیه داشت

کدخبر: 2086190

نشست خبری فیلم "کارگرساده نیازمندیم" به کارگردانی منوچهر هادی در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، نشست خبری فیلم «کارگرساده نیازمندیم» نیمه شب گذشته در برج میلاد برگزار شد.

منوچهر هادی در ابتدای نشست گفت: طرح فیلمنامه 3 سال پیش نوشته شد و ما به دنبال سرمایه‌گذار بودیم که پیدا نکردیم؛ بعد از سالوادور سیل پیشنهادها وجود داشت و آقای عامریان که از سرمایه گذاران سالوادور بود حاضر به سرمایه گذاری روی این فیلم شدند.

پدرام کریمی فیلمنامه نویس در ادامه نشست گفت: ایده اولیه را از زورگیری خیابان خردمند جنوبی گرفتیم؛ قرار بود تلویزیونی باشد اما آقا هادی نظرشان این بود که این فیلمنامه به فیلم سینمایی تبدیل شود؛ فیلمنامه این فیلم 10 اصلاحیه داشته است و بخش زورگیری آن برای گرفتن مجوز حذف شده است.

سیروس همتی در تمجید هادی گفت که او برای کار دورخوانی میگذارد و درباره نقش خود گفت: عزیز از بقیه به تهران نزدیکتر است که در دنیای سرمایه داری میخواهد به سرعت پیش رود و در قتل رحمت با جهان به هر نوع همراه است.

مهران احمدی نیز بیان کرد: ما همه شهرستانی هستیم و در این شهر اتفاقات عجیب میافتد و برای خودمان هم افتاده است. آنچه مرا اقناع کرد در این کار مشارکت کنم نخست متن و بعد نقش متفاوت بود. از حس داش مشتیگری منوچهر هادی خوشم آمد و با عشق پایین شهری او عشق کردم.

هادی درباره تفاوت نقشها در متن و اجرا اظهار کرد: در نگارش متن در کنار پدرام حضور داشتم و این به روند کار کمک کرد؛ مهمترین کار در شخصیت پردازی انتخاب جای دوربین است چون بازیگران میدانند چه کنند. من در کار بازیگران دخالت نمیکنم.

هادی در انتقاد به خبرنگاری که گفت دکوپاژ تلویزیونی است پاسخ داد: اساساً کارگردانی نیستم در خانه دکوپاژ کنم. همه چیز در خود صحنه به وجود میآید و من با طراح صحنه و فیلمبردار تامل بسیار دارم. همه با هم صحنه را در می آوریم.

ارسال نظر: