فقط به اندوخته خودمان نگاه می‌کنیم

منصوریان: فردا یک آزمایش بزرگ برای جوانان ما خواهد بود/ چون بازی تک حذفی است، باید باهوش و زیرک باشیم

کدخبر: 2086266

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما برای مهار کل السد برنامه داریم. در این زمینه ژاوی را هم می‌بینیم. فردا یک آزمایش بزرگ برای جوانان ما خواهد بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر السد قطر گفت: به یکی از مهمترین بازی‌های استقلال رسیده‌ایم. جوانان ما فردا حرف‌های زیادی خواهند داشت. از یار دوازدهم‌مان که تا امروز ما را تنها نگذاشته‌اند می‌خواهم که ما را حمایت کنند. چون بازی تک حذفی است، باید باهوش و زیرک باشیم.

او ادامه داد: تمام تیم السد را می‌شناسیم. ۱۲۰ دقیقه آنالیز از آنها داریم. سعی و تلاشمان بر این است که در یک بازی مستحکم و فیزیکی، مسیری را برویم تا جشن صعود را بگیریم.

سرمربی استقلال با اشاره به اینکه تیمش می‌تواند السد را شکست دهد، گفت: منکر ستاره‌های خوب و امکانات السد نمی‌شویم اما در خانه بازی می‌کنیم. در استادیومی بازی می‌کنیم که هواداران نمی‌نشینند. اگر قرار باشد جوانان ما ستاره شوند، استارت آن از بازی فردا خواهد بود. ما سه چهار بازیکن باتجربه هم داریم که میکس خوبی را ایجاد می کنند. تیم ما فردا خسته نمی‌شود و عقب نشینی نمی‌کند.

منصوریان درباره خریدهای تیمش در نیم فصل مثل جپارف و تیموریان و اینکه آیا محرومیت تیمش را فراموش کرده، گفت: زمانش نیست درباره زخم‌های گذشته صحبت کنیم. ما دو خرید خوب داشتیم و یک بازیکن خوبمان داشت برمی‌گشت. این سه خیلی به ما کمک می‌کردند ولی دیگر نمی‌خواهیم به عقب نگاه کنیم. ما فقط به اندوخته خودمان نگاه می‌کنیم. تقدیر ما این بود که با این جوانان پیش برویم. شاید این جوانان بتوانند خودشان را به همین دلیل به فوتبال ایران معرفی کنند.

وی درباره حضور رحمتی در بازی با السد گفت: قطعا رحمتی فردا بهترین بازی‌اش را انجام می‌دهد. بازیکنان بزرگ، بازیکنان جوان را جمع می‌کنند و فردا یک روز رویایی برای رحمتی و سایر بازیکنان خواهد بود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش به ضربات پنالتی فکر می‌کند یا نه، عنوان کرد: ما آنالیز کاملی از السد داریم. در لیگ قطر به السد خیلی احترام می‌گذارند. کمتر دیده‌ام السدی‌ها کارت زرد بگیرند. با این حال ما فردا عقب نشینی نمی‌کنیم. می‌دانیم به جز ژاوی، از بازیکنانی مثل هایدوس و ... برخوردارند. می‌دانیم در دفاع قدرتمند هستند و سخت می‌شود بین مدافعان آنها توپ گرفت. از طرفی در خط حمله هم خیلی قدرتمند هستند. فردا نقطه اوجی خواهد بود. تمرکزی روی وقت اضافه و پنالتی نداریم و سعی‌مان این است که بازی را در ۹۰ دقیقه ببریم.

سرمربی استقلال درباره کلاس داوری‌ای که برای تیمش برگزار شد، گفت: جلسات فنی ما بالا بوده و به هر بازیکنی درباره نقاط ضعف و قدرت بازیکنان السد به بازیکنان توضیح داده ایم. دیشب جلسه‌ای با خسروی داشتیم که نکات خوبی را به بازیکنان‌مان گفت. در کل سعی‌مان این بود که هیچ تمرینی را دست کم نگیریم و یک مرور داشته باشیم. احساس می‌کنم بازیکنان‌مان هر لحظه آماده هستند و از بازیکنان هم خواسته‌ام روی احساساتشان کنترل داشته باشند. درباره ژاوی هم باید بگویم که همه می‌دانند او چقدر بازیکن بزرگی است. ما برای مهار کل السد برنامه داریم. در این زمینه ژاوی را هم می‌بینیم. فردا یک آزمایش بزرگ برای جوانان ما خواهد بود.

ارسال نظر: