رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران:

هدیه ۱۶ میلیارد تومانی بدهکار بانکی به همسر یکی از مسئولان

کدخبر: 2086429

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری، امروز در مسئولان و رفتارهای آنها موجود است، گفت: بدهکار بانکی هدیه‌ای ۱۶ میلیارد تومانی به عنوان هدیه به خانم یکی از مسئولان داده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پرویز سروری در نطق پیش از دستور سیصد و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت:‌ بحث انقلابی‌گری مورد تأکید مقام معظم رهبری است و این روحیه باید حفظ شود.

وی افزود: در همه انقلاب‌ها، مرحله گذر از نهضت به نظام را طولانی می‌کند و این روند با تشکیل دولت‌های موقت است، ولی امام(ره) این کار را انجام نداد بلکه تلاش کرد نهضت را سریع‌تر به نظام تبدیل کند.

سروری گفت: شاهکار امام(ره) این بود که نظام را به صورت نهضتی اداره کرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، افزود: مردم در عرصه‌های مختلف نقش مهمی دارند. در اوایل انقلاب، به صورت گسترده، ترور رخ داد و امام(ره) همه مردم را برای حفظ امنیت بسیج کرد که در آن زمان 36 میلیون نفر جمعیت کشور وظیفه اطلاع‌رسانی و حفظ امنیت را داشتند.

وی به مسائل اقتصادی اشاره کرد و گفت: در حوزه اقتصاد مشکل اساسی این است که مدیران در حوزه اقتصادی نگاه‌شان به آن سوی آبهاست و به زمان گذشته و شاه برگشته‌اند.

وی گفت: امروز مدیرانی هستند که باید اقتصاد مقاومتی را مدیریت کنند و به مردم اعتماد نمی‌کنند و مدیریت اقتصاد مقاومتی رخ نمی‌دهد که این یعنی خلاف انقلاب عمل کردن.

سروری افزود: جوهره انقلاب اسلامی استکبارستیزی بوده است و ما اوبامای خوب و ترامپ بد نداریم، چرا که بیشترین قتل‌عام‌ها در دنیا از دوره اوباما رخ داده است که از جمله آن تشکیل داعش و فتنه 88 بوده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: آنهایی که از برجام هواپیما به ارمغان آورده‌اند و گفتند سایه جنگ را از کشور برداشته‌ایم، امروز می‌بینیم که خیلی از مباحث برجام نقض می‌شود.

سروری بیان داشت: منطق اسلام، انقلاب و امام(ره) درست است و آمریکا یک گرگ وحشی است و ملت ما باید روحیه ضداستکباری خود را حفظ کند.

وی گفت: تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری امروز در مسئولان و رفتارهای آنها وجود دارد که در نظام اسلامی نمی‌گنجد. وزیری اعلام می‌کند یک‌هزار میلیارد تومان دارایی دارد.

سروری افزود: بدهکار بانکی، هدیه 16 میلیارد تومانی به خانم یکی از مسئولان رشوه داده است.

وی بیان داشت: این تجمل‌گرایی و اشراف‌گرایی با کدام مبانی ما سازگاری دارد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما با ویژه‌خواری مسئولان مخالفیم.

ارسال نظر: