نشست نقد و بررسی فیلم "فصل نرگس":

عوامل فیلم "فصل نرگس" نشست را تحریم کردند/ اعتراض به نحوه انتخاب نامزدهای سودای سیمرغ

کدخبر: 2086474

نشست نقد و بررسی فیلم "فصل نرگس" به دلیل اعتراض عوامل فیلم به نحوه انتخاب نامزدهای بخش سودای سیمرغ تنها با حضور تهیه کننده آن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، نشست نقد و بررسی فیلم «فصل نرگس» به دلیل اعتراض عوامل فیلم به نحوه انتخاب نامزدهای بخش سودای سیمرغ تنها با حضور تهیه کننده آن برگزار شد، نحوه برگزاری این نشست در طول برگزاری ده روز جشنواره فیلم فجر بی سابقه بوده است.

سحر صباغ سرشت، تهیه کننده فیلم در این نشست گفت: دلیل اینکه تنهایی در این نشست حاضر شده ام، این است که عوامل فیلم از روند اکران فیلم ها و همچنین اعلام زودهنگام کاندیدهای بخش سودای سیمرغ حال خوشی ندارند.

وی با بیان اینکه اگر قصد داشتم تا بی رحمانه برخورد کنم، باید بگویم که نباید فیلم امروز در برج میلاد اکران می شد، ادامه داد: با این حال در این نشست حضور پیدا کردم تا احترام اهالی رسانه حفظ شود، در حقیقت باید این سوال پرسیده شود که دلیل اعلام کاندیدها در این زمان که هنوز 2 روز به پایان جشنواره مانده است، چیست؟

تهیه کننده «فصل نرگس» در واکنش به اعتراض خبرنگاران که این کار وی را بی احترامی به اهالی رسانه تلقی کردند، تصریح کرد: زمانی که فیلمی برای حضور در جشنواره آماده می شود، معنایش این نیست که ما همه مسائل را قبول داریم و برگزاری چنین جلساتی برای مطرح کردن این مطالب خوب است و ما تنها می خواستیم این مهم را به گوش مسئولان برسانیم.

صباغ سرشت خاطر نشان کرد: امروز شاهد بودم که یکی از منتقدان معتبر کشور سالن اکران فیلم را ترک کرد، حال سوال این است که وقتی یک منتقد فیلم را کامل تماشا نمی کند، چطور می تواند آن را نقد کند؟ قطعا شوخی کردن با شان و وقار یک گروه حرفه ای اصلا درست نیست.

ارسال نظر: