"بیست و یک روز بعد" به کاخ جشنواره رسید/ برج میلاد به "بن بست وثوق" منتقل شد!

کدخبر: 2086533

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز امروز به ایستگاه آخر می رسد، امروز "بزم رزم" ساخته سیدوحید حسینی در ساعت ۱۳:۳۰ در بخش سینما حقیقت اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز امروز به ایستگاه آخر می رسد، امروز «بزم رزم» ساخته سیدوحید حسینی در ساعت 13:30 در بخش سینما حقیقت اکران خواهد شد.

«شنل» حسین کندری اولین فیلمی است که ساعت 15:30 در کاخ جشنواره فیلم فجر اکران می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «خیلی طول میکشه باور کنی که دیگه منو نمیبینی. شنیدی چی گفتم صحرا؟»

باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزن، مهدی حسینی نیا، آیسان حداد، مسعود فروتن، بابک انصاری، فهیمه رحیم نیا از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«بیست و یک روز بعد» ساخته سیدمحمدرضا خردمندان هم که یکی از دو فیلم بخش سودای سیمرغ جشنواره امسال است، ساعت 18 امروز در برج میلاد به نمایش در می آید.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده‌ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه‌ها قسم می‌خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده … . »

ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، سینا رازانی، جلال فاطمی، مهدی قربانی، حسین شریفی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«بن بست وثوق» حمید کاویانی هم سومین فیلم آخرین روز جشنواره فیلم فجر به شمار می رود، این فیلم ساعت 20:30 امشب به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم روایتگر داستان زندگی انسانی است که سرنوشت او را به بن بست زندگی نزدیک میکند. روایت مهر خواهری و برادری زیر سقف مشکلات زندگی.

امین تارخ، هانیه توسلی، مهدی پاکدل، هومن برق‌نورد، جمشید مشایخی از جمله بازیگران این فیلم به شمار می روند .

انیمیشن «رهایی از بهشت» ساخته علی نوری اسکویی آخرین فیلم جشنواره فیلم فجر به شمار می رود، فیلمی که قرار است ساعت 23 امشب در کاخ جشنواره اکران می شود.

این انیمیشن با محوریت زندگی شهید چمران در امریکا، لبنان و ایران ساخته شده است .

ارسال نظر: