پوشش زنده رادیو ایران در ۲۲ بهمن

کدخبر: 2086548

شبکه رادیویی ایران ، در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن را با برپایی غرفه ای تقاطع خیابان حبیب اللهی و آزادی برای مخاطبان خود روایت و گزارش می کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رادیویی ایران با تهیه ویژه برنامه «روز خوب پیروزی » به مناسبت سالروز جشن پیروزی مردم ، به صورت مستقیم حضور گسترده مردم در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن ماه را پوشش می دهد. وبرای مردم برنامه میدانی اجرا می کند.

غرفه رادیو ایران جنب مترو خیابان آزادی برپا می شود تا از طریق گزارش میدانی گزارشگران از سطح شهر حضور گسترده مردم در راهپیمایی را پوشش دهد.

همگام با راهپیمایی مردم در بیست و دوم بهمن رادیو ایران در بین مردم حضور یافته و به اجرای برنامه«روز خوب پیروزی « بیانگر حضور میلیونی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد .ارتباط با شهرستان ها گفت وگو با مسئولان لشگری و کشوری، صحبت با کارشناسان درباره دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران، ارتباط با همکاران رادیو ایران در برنامه میدانی ، گزارش ازسطح شهر و پخش مراسم 22 بهمن در میدان آزادی از بخش های این برنامه است. همچنین در برنامه میدانی دعوت از خوانندگانی همچون شهرام زندی ، مهدی افشار ،سیاوش اسداللهی ،بهرام گمار ،علی نفری ،وحید اختری ،خشایار لزومی ،ماهان راسخ برای اجرا در حضور مردم به خصوص کارهایی در وصف ایران ،طراحی مسابقه ،دعوت از هنرمندان «کوی نشاط« برای اجرای بخش های طنز، از دیگر بخش های «روز خوب پیروزی» است .

تهیه کنندگی بخش میدانی را مهدی ساعی بر عهده دارد. فاطمه صدرایی ،الهام زرتاختی ، امیر پارسی و بهنام قربانی ازبازیگران« کوی نشاط«نیز برای اجرای بخش های طنزو شاد در بین مردم حضور دارند. رامین جواد پور نوازنده این کار میدانی است. «روز خوب پیروزی« ازساعت 9 صبح ازآنتن رادیو ایران با تهیه کنندگی آرمان ستوده و گویندگی نوید نوروزی پخش می شود.

ارسال نظر: