ناگفته‌های قدیمی‌ترین عضو دفتر امام خمینی (ره) در "دست خط "

کدخبر: 2086571

آیت‌الله سید هاشم رسولی محلاتی یکی از قدیمی‌ترین اعضای دفتر امام خمینی (ره ) در برنامه "دست خط " این هفته ناگفته‌های خود را از امام، انقلاب و رهبری بیان خواهد کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت الله رسولی محلاتی که بعد از رحلت امام خمینی (ره )در دفتر آیت الله خامنه ای مسئول داشته و 27 سال است در کنار رهبر معظم انقلاب می باشد همچنین از خاطرات خود در این دوران حساس 38 ساله بعد از انقلاب خواهد گفت.

وی که برای نخستین باز است در برنامه ای تلویزیونی درباره خود و خاطرات و ناگفته هایش سخن می گوید به رفاقت دیرین پدرش با امام خمینی (ره)،دوستی دیرینه خود با مرحوم آقا سید مصطفی خمینی و چگونگی حضور خود در دفتر امام در سال 42 اشاره خواهد کرد و به بیان ناگفته هایی جذاب خواهد پرداخت.

آیت الله رسولی محلاتی همچنین از زندگی شخصی و سبک زندگی خود ،چگونگی ازدواج و تعداد فرزندان و دامادهایش خواهد گفت و نظر خود را درباره سه داماد مشهورش که در سطوح بالای نظام مسئولیت دارند ارائه خواهد کرد.

آقایان حجج اسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری و شهیدی محلاتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و همچنین دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی داماد های آیت الله رسولی محلاتی هستند.

"دست خط "به تهیه کنندگی ،سردبیری و اجرای محمد حسین رنجبران پنج شنبه ها ساعت 19 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود و تکرار آن نیز جمعه ها نه صبح و یکشنبه یک و سی دقیقه بامداد پخش می شود .

شایان گفتن است نخستین تکرار "دست خط "این هفته بدلیل تقارن با راهپیمایی 22 بهمن جمعه ساعت 15 و سی دقیقه از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

ارسال نظر: