نشست فیلم "شنل"؛

کندری: اصغر فرهادی نیستم که دو ساعت فیلم بسازم/ دلم نمی‌خواهد مخاطب فریب بخورد

کدخبر: 2086650

نشست خبری فیلم سینمایی "شنل" به کارگردانی حسین کندری در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، نشست خبری فیلم سینمایی «شنل» به کارگردانی حسین کندری در برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای این نشست حسین شجاع نوری تهیه کننده گفت: به این فیلم افتخار می کنم، من مثل یک پدر با فرزندم در این فیلم رفتار کردم فقط مراقب بودم اتفاقی نیفتد وگرنه همه کارها را تیم تولید خودشان انجام دادند؛ بخش اعظم آنچه در فیلم می بینیم حاصل تکرار و بازنویسی فیلمنامه است، بازیگران ما هم سبقه زیادی در کار بازیگری داشتند. نقش منفی کار هم حاصل نگاه ما بوده که می خواستیم تکراری نباشد.

مهدی حسینی نیا، بازیگر این فیلم گفت: این فیلم در برج میلاد یک مقدار مورد بی مهری قرار گرفت امیدوارم که در اکران عمومی بدان توجه شود.

کندری درباره نحوه پایان بندی فیلم گفت: ما چند نوع پایان را برای فیلم در نظر داشتیم هر چند همه از یک نوع بود ما تلاش داشتیم امید را در پایان تزریق کردیم.

بابابیگی نیز در این باره توضیح داد: ما می توانستیم به جای پایان باز حرکت های دیگری را اضافه کنیم که هیچ یک نمی توانست صحیح باشد و شاید دروغ بود، ما تلاش نداشتیم فیلم ضد زن یا مرد بسازیم ما میخواستیم فیلمی درباره انسانیت بسازیم اگر در نیامده عذرخواهی می‌کنم.

مسعود کندری توضیح داد: باران کوثری اولین اشتباه را با زن دوم شدن کرد اما بعد در گرداب اشتباه افتاد و این فیلم یک ماجرای پنهان را در جامعه مطرح کرده است.

علیرضا شجاع نوری نیز گفت: باران کوثری از زمانی در سکانسی از فرزندش درس می گیرد انتخاب می کند که شرافتمندانه زندگی کند و می فهمد باید پای انتخابش بایستد.

سپس کندری گفت: من دغدغه اکران دارم من اقای فرهادی نیستم که دو ساعت فیلم بسازم. ما بخش بزرگی از بک استوری و غیر دیالوگی داشتیم من از نسخه 139 دقیقه به نسخه 90 دقیقه رسیدم؛ اگر من نتوانم بیست دقیقه مخاطب را نگه دارم همه فرار می کنند؛ بخاطر همین کوتاهش کردم و شاید در اکران عمومی بتوانم طولانی ترش کنم. من دوست دارم مخاطبی که فیلم را میبیند فریب نخورد و از سرگرمی و پند چیزی بگیرد و خالی از سالن بیرون نرود.

ارسال نظر: