محمد حیدری به صحبت‌های ساره بیات واکنش نشان داد/ جلسه نهایی برای انتخاب برگزیدگان فیلم فجر فردا برگزار می‌شود

کدخبر: 2086680

حیدری در واکنش به اعتراض ساره بیات گفت: امسال نیز همانند سال گذشته دو روز مانده به برگزاری اختتامیه جشنواره، نامزدهای بخش سودای سیمرغ را اعلام کردیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، مراسم رونمایی از کتاب «قاب عکس سی و پنجم» با حضور محمد حیدری دبیر جشنواره سی و پنجم در کاخ جشنواره برگزار شد.

حیدری در ابتدای مراسم در واکنش به اعتراض ساره بیات گفت: امسال نیز همانند سال گذشته دو روز مانده به برگزاری اختتامیه جشنواره، نامزدهای بخش سودای سیمرغ را اعلام کردیم ولی اینکه چطور می شود که سال گذشته برای این کار تشویق و امسال تقبیح شدیم، برایم تعجب آور است.

وی با بیان اینکه ساره بیات از هنرمندان خوب ما کشور به شمار می رود، ادامه داد: زمانی که جلسه داوری کاندیداها تمام شد بلافاصله برای درز نکردن اخبار و اینکه مشخص نشود چه کسانی انتخاب شدند، بیات هم مانند برخی دیگر از هنرمندان برای حضور در جشن دعوت شد و اینگونه نبود که فقط خود کاندیداها حضور یابند برای جشنمان دوست داشتیم که سایر هنرمندان هم حضور داشته باشند، از این رو باید بگویم که کارتی که بیات در نشست به اهالی رسانه نشان داد، صرفا یک دعوتنامه بوده است.

دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: برخی حواشی و حتی اتفاقات حزئی در این جلسه را به اخبار قطعی تبدیل و آن را اعلام کردند و درباره برگزیدگان هم باید بگویم که فردا جلسه نهایی در این خصوص برگزار و به جمع بندی نهایی خواهیم رسید.

حیدری با اشاره به کتاب «عکس جشنواره» خاطر نشان کرد: این کتاب به همت کوروش پیرو به صورت نفیس تهیه شده و قرار است عکس برتر نیز فردا معرفی شود.

ارسال نظر: