فردا؛

اکبر نبوی و وحید یامین‌پور درباره برنامه‌های گفتگومحور رسانه ملی مناظره می‌کنند

کدخبر: 2086783

اولین قسمت از برنامه "۱۸۰ درجه" جمعه ۲۲ بهمن روی آنتن شبکه افق می‌رود و در آن وحید یامین‌پور و اکبر نبوی درباره برنامه‌های گفتگومحور تلویزیون به بحث و مناظره می‌پردازند.

یه گزارش « نسیم آنلاین »، اولین قسمت برنامه «180 درجه»، جمعه 22 بهمن ساعت 20:30 روی آنتن شبکه افق می رود، اولین قسمت از این برنامه به نوعی نقد سری اول برنامه است و در ادامه مباحث به آسیب شناسی برنامه های گفتگومحور صداوسیما می پردازد.

در این برنامه که با حضور اکبر نبوی و وحید یامین پور به عنوان دو مهمان اصلی روی آنتن می رود به نگاهی که این دو در برگزاری برنامه های گفتگو محور دارند، رویکرد آنها در پرسش از مهمان و حتی فرد مخالف اشاره می شود.

سری جدید «180 درجه» با تغییراتی در ساختار همراه شده است که از جمله آن می توان به حضور خبرنگاران و تفاوت آیتم ها با فصل قبل اشاره کرد.

در هر قسمت از «180 درجه» چهار خبرنگار از طیف های مختلف فکری حضور دارند و قرار است به تناسب بحث از مهمانان برنامه پرسش کرده و موضع مخالف یا موافق خود را اعلام کنند.

در این قسمت نیز آرش فهیم از کیهان، مهرداد معظمی از سینماپرس، احسان ناظم بکائی از همشهری جوان و محمد صابری از هفته نامه سروش در برنامه حضور دارند.

این برنامه به صورت یک مجله با آیتم هایی جدید تولید می شود که به فراخور موضوعات متغیر است. این بخش ها شامل اسکایپ بین المللی، مستند ویژه، آیتم نوستالژی و یک آیتم طنز میدانی با حضور امید مهدی نژاد خواهد بود که یک یا چند مورد از آنها در هر برنامه پخش خواهد شد.

سید مرتضی فاطمی در سری جدید همچون فصل گذشته علاوه بر اجرا، تهیه کنندگی و سردبیری این مجله تلویزیونی و فواد صفاریان پور نیز کارگردانی را بر عهده دارند.

ارسال نظر: