وزیر ارتباطات در جمع مردم بندرخمیر:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی‌کننده توطئه‌ها خواهد بود

کدخبر: 2086786

وزیر ارتباطات گفت: حضور با شکوه مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن را خنثی‌کننده تمامی توطئه‌ها بر علیه ملت ایران خواهد بود و سربلندی دوباره ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمود واعظی امشب در مسجد وحدت شهرستان بندرخمیر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نگاه‌های دولت یازدهم در کشور ایجاد وحدت و همدلی میان اقوام، قبایل و مذاهب مختلف در کشور بوده است و استان هرمزگان و شهرستان بندرخمیر به عنوان الگویی در این زمینه مطرح است که شایسته قدردانی است.

وی با بیان این که این وحدت و همدلی نشانه هوشمندی و بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم این منطقه است، افزود: نگاهی که نظام و دولت به اداره کشور دارد، مبتنی بر احترام بر پایه حقوق شهروندی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی است و تلاش همه ما باید معطوف به حفظ حقوق مردم باشد.

وزیر ارتباطات با اشاره به تدوین و تصویب منشور حقوق شهروندی از سوی دولت یازدهم، عنوان کرد: رئیس جمهور این منشور را ابتدا به همه مدیران دولت یازدهم در سراسر کشور ابلاغ کردند تا همه مسؤولان اجرایی کشور وظیفه خودشان را در صیانت از حقوق ملت ایران بدانند.

واعظی ادامه داد: تمام کسانی که در هر نقطه از ایران زندگی می‌کنند، باید از حقوق قانونی خود مطلع و برخوردار باشند.

وی تلاش برای حذف شکاف‌های اقتصادی بوجود آمده بر اثر بروز برخی مشکلات در کشور از جمله خشکسالی و یا دوری از مرکز و یا فقدان توجه ملی به یک نقطه را از جمله محوری‌ترین کانون‌های برنامه‌ریزی دولت در مسیر رفع محرومیت از استان‌های مختلف عنوان کرد و گفت: دولت جهت‌دهی سیاست‌های کلان خود را به سمت مهار مشکلات و جبران عقب‌ماندگی‌های برخی مناطق کمتربرخوردار کشورمان قرار داده است.

وزیر ارتباطات گفت: باید بپذیریم آنچه که ما دلمان می‌خواسته برای مردم و بخصوص مردم ساکن در مناطق کمتر توسعه یافته کشور انجام دهیم، هنوز به دلیل محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها، فشارهای بین‌المللی انجام نشده است اما مردم مطمئن باشند که دولتمردان در کشور دغدغه جدی معیشت، سلامت، مشکلات و مسائل مالی و ... مردم را دارند.

واعظی تصریح کرد: شرایط کشور به سرعت در حال تغییر است و ما بسیار خوش‌بین هستیم که بتوانیم انتظارات مردم را رصد کرده و برآورده سازیم.

وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا، اظهار کرد: اظهارات رئیس‌جمهور جدید آمریکا مشکلات زیادی برای دنیا بوجود آورده و بسیاری از سیاست‌مداران جهان از این اظهارات نگران هستند اما ملت ایران با اقتدار و عظمت خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهد داد که با قدرت به پای آرمان‌های انقلاب خود ایستاده‌اند.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: حضور با شکوه مردم را در راهپیمایی 22 بهمن را خنثی‌کننده تمامی توطئه‌ها بر علیه ملت ایران خواهد بود و سربلندی دوباره ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظر: