قائم مقام مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر:

"عیدی" مستمری‌بگیران صندوق کشاورزان با حقوق بهمن واریز می‌شود

کدخبر: 2086879

قائم مقام مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در امور بیمه‌ای از افزایش ۱۰ درصدی مستمری سالانه مستمری بگیران این صندوق خبر داد و گفت: عیدی مستمری بگیران صندوق نیز ۳۰۰ هزار تومان است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، صمدالله فیروزی اظهار کرد: مبنای افزایش مستمری مستمری بگیران از ابتدای سال 95 است، بنابراین مابه التفاوت افزایش 10 درصدی حقوق که جزو معوقات مستمری بگیران محسوب می شود به صورت یکجا در دی ماه واریز شد.

وی افزود: با پرداخت معوقات 9 ماهه ناشی از افزایش حقوق، اکنون بدهی به مستمری بگیران نداریم و از این ماه حقوق آنها با اعمال 10 درصد افزایش واریز می شود.

به گفته قائم مقام مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در امور بیمه‌ای، مستمری تمامی بازماندگان که سرپرست خانوار آنها تا آخرین روز سال 94 فوت شده باشند و بیمه‌شدگانی که بر اساس رای کمیسیون پزشکی تا همین روز از کار افتاده کلی شناخته شده باشند، بر اساس تصمیم هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر 10 درصد افزایش یافته است.

فیروزی همچنین از تصویب عیدی 300 هزار تومانی برای مستمری بگیران این صندوق عنوان کرد: این عیدی با حقوق بهمن ماه به حسابشان واریز می‌شود و مجموعا بالغ بر 33 هزار نفر مشمول آن می شوند. تامین اعتبارات انجام شده است و مشکلی در این خصوص نداریم. امیدواریم جزو اولین صندوق هایی باشیم که عیدی را واریز می کنیم تا کمکی برای تامین مایحتاج شب عید مستمری بگیران باشد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: