مجید انصاری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:

مردم امروز آمده‌اند تا بگویند از تهدید نمی‌ترسند

کدخبر: 2086907

معاون حقوقی رئیس جمهور حضور مردم در راهپیمایی را بسیار پرتعداد دانست و گفت: من مطمئنم که امروز در سراسر کشور زن و مرد، پیر و جوان از همه سلایق سیاسی برای دفاع از انقلاب به صحنه آمده‌اند و آمده‌اند تا بگویند از تهدید نمی‌ترسند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در گفتگو با فارس ، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز گفت:‌ همانطور که انتظار می‌رفت امروز شاهد حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی هستیم. امروز می‌بینیم که نسل‌های مختلف مخصوصاً نسل جوانی که در دوران انقلاب حضور نداشته‌اند در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند.

وی حضور مردم در راهپیمایی را بسیار پرتعداد دانست و گفت: من مطمئنم که امروز در سراسر کشور زن و مرد، پیر و جوان از همه سلایق سیاسی برای دفاع از انقلاب به صحنه آمده‌اند و آمده‌اند تا بگویند از تهدید نمی‌ترسند.

انصاری تأکید کرد: مردم امروز آمده‌اند تا با آرمان‌های انقلاب، امام (ره) و شهیدان تجدید میثاق کنند و بگویند پشت سر مقام معظم رهبری، مسئولان و دولت تدبیر و امید در راه خدمت‌رسانی به کشور آماده هستند.

وی گفت: 38 سال تجربه برای آمریکا کافی است و آنها امروز باید با زبان احترام با ما صحبت کنند. این ملت با تروریست رابطه‌ای ندارد و نباید حرف‌های بی‌اساس که جز بی‌آبرویی در پی نخواهد داشت در مورد ایران گفته شود.

ارسال نظر: