آیت‌الله نوری همدانی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:

پیام حضور باشکوه مردم، حمایت از نظام و انقلاب است

کدخبر: 2086922

این مراجع عظام تقلید اظهار داشت: حمایت مردم از نظام و انقلاب، پیام بسیار مهم حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای دشمنان و مستکبران غربی در شرایط حساس کنونی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، گفت: حمایت مردم از نظام و انقلاب، پیام بسیار مهم حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای دشمنان و مستکبران غربی در شرایط حساس کنونی است.

آیت‌الله نوری‌‌همدانی در حاشیه حضور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه حرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سه پیام دارد، گفت: پیام اول اینکه این مردم و میلیون‌ها انسان در ایران بیرون آمدند تا با آرمان امام، انقلاب و شهدا اعلام وفاداری کنند. پیام دوم حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی است و مردم با حضور خود می‌گویند که ما از این نظام حمایت می‌کنند.

این مرجع تقلید ادامه داد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که در راه این نظام حاضرند خون دهند و حامی این نظام الهی و امام و رهبری هستند و تمام مردم به نظام علاقه‌مندند و برای آن خون داده‌اند و می‌دهند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: