سلطانی‌فر در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:

جامعه بین‌المللی به گونه‌ای منتقد رفتارهای هیأت حاکمه آمریکا است

کدخبر: 2086951

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه اعضای ۱+۵ باید به تعهدات برجام پایبند باشند گفت:‌ اگر مجموعه جامعه بین‌المللی از تعهدات تخطی کند و پایبند نباشد ما نیز مثل آن‌ها برخورد می کنیم البته جامعه بین‌المللی به گونه ای منتقد رفتارهای حاکمه ملت آمریکا است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه اعضای ۱+۵ باید به تعهدات برجام پایبند باشند گفت:‌ اگر مجموعه جامعه بین‌المللی از تعهدات تخطی کند و پایبند نباشد ما نیز مثل آن‌ها برخورد می کنیم البته جامعه بین‌المللی به گونه ای منتقد رفتارهای حاکمه ملت آمریکا است.

مسعود سلطانی‌فر در گفتگو با ایسنا در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مورد تاثیر روی کار آمدن ترامپ در برجام گفت:‌ برجام معاهده بین‌المللی معتبر بین ما و جامعه جهانی است که باید طرفین به آن متعهد باشند.

به گفته وی برجام تاثیرات مختلفی داشته که از مهمترین آن برداشتن سایه جنگ از سر کشور و بازشدن گره های مختلف اقتصادی بوده است. سلطانی‌فر افزود: البته قسمت هایی از برجام به دلیل بداخلاقی برخی از اعضای ۱+۵ دچار مشکل شده که در حال تلاش برای رفع این مشکلات هستیم.

این عضو کابینه دولت یازدهم تاکید کرد:‌ ما در برجام با آمریکا توافق نکردیم. بلکه توافق با جامعه بین‌المللی بوده که آن‌ها باید در اجرای برجام به تعهدات پایبند باشند که اگر مشکلی به وجود آید خودشان حل کنند. ما نیز هر زمان احساس کردیم جامعه جهانی نسبت به تعهدات پایبند نیست مثل آن‌ها برخورد می کنیم. ولی فعلا رفتارهای جامعه بین‌المللی به گونه ای منتقد رفتارهای هیأت حاکمه آمریکا است.

سلطانی‌فر همچنین به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و از همه مردم قهرمان ایران و هموطنان داخل و خارج و مقام معظم رهبری به دلیل این حضور گسترده و یکپارچه مردم قدردانی کرد.

وی تاکید کرد:‌ این حضور مردم بعد از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب نشان می‌دهد آن‌ها پای حفظ ارزش ها و آرمان ها متعهدند و با وحدت و یکپارچگی ایستاده اند.

وزیر ورزش و جوانان با تبریک این حضور به همه دلسوزان و غیور مردان نظام جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که مسئولان در دستگاه های اجرایی با تلاش و کوشش پاسخ مثبتی به این حضور و هماهنگی و وحدت و یکپارچگی مردم بدهند.

ارسال نظر: