نهاوندیان:

پروژه گازرسانی به سیستان و بلوچستان یک شریان حیاتی برای شکوفایی اقتصاد استان است

کدخبر: 2086952

رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در ایستگاه تقلیل فشار زاهدان، از مراحل اجرای فاز اول طرح گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان و خط لوله انتقال گاز از ایرانشهر به زاهدان بازدید کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رییس دفتر رییس جمهوری صبح جمعه با حضور در ایستگاه تقلیل فشار زاهدان، از مراحل اجرای فاز اول طرح گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان و خط لوله انتقال گاز از ایرانشهر به زاهدان بازدید کرد.

محمد نهاوندیان: بسیار خوشحال کننده است که یکی از اصلی ترین پروژه های زیرساختی در سفر دکتر روحانی به استان سیستان و بلوچستان ، امروز پیشرفت خوبی داشته است.

وی ادامه داد: امیدواریم این پروژه مهم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد و صرف هزینه بالغ بر ٧٠٠ میلیارد تومان برای این پروژه بتواند به یک محور تولید و اشتغال در استان تبدیل شود.

نهاوندیان تصریح کرد: این پروژه جدای از اینکه نیاز مصرفی شهر زاهدان به گاز را که حدود یک چهارم جمعیت استان را در خود دارد، تامین می کند، امکان تولید صنعتی و کشاورزی و پایین دستی های صنعتی را در این حوزه تامین می کند.

رییس دفتر رییس جمهوری افزود:اجرای این پروژه برای جوانان تحصیل کرده این استان اشتغال زایی خوبی به همراه خواهد داشت، یکی از اصلی ترین قدم ها برای تامین عدالت اقتصادی در استان و توازن منابع که از سیاست های اصلی نظام است با اجرای این پروژه تحقق پیدا می کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: