قاسمی: روابط ما با کویت و دیگر همسایگان حسنه است

کدخبر: 2086976

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه انتشار وسیع یک تصویر مشکوک در فضای مجازی که متضمن تصویر و دیدگاهی غیر واقعی از یک کشور همسایه است، مورد تایید دولت و مردم کشورمان نیست، گفت: روابط ما با کویت و دیگر همسایگان حسنه است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: روابط ما با کویت و دیگر همسایگان حسنه است و انتشار تصویری در توهین به مقامات کویت و برخی دیگر از سران کشورهای همسایه مشکوک و نابخردانه بوده و مورد تایید دولت و ملت ایران نیست. قاسمی اقدام به انتشار تصویری مشکوک در جریان برگزاری تظاهرات باشکوه ٢٢ بهمن ماه در جهت ضربه زدن به روابط کشورمان با دولت و مقامات کویت را تقبیح کرد و گفت:

انتشار وسیع یک تصویر مشکوک در فضای مجازی که متضمن تصویر و دیدگاهی غیر واقعی از این کشور همسایه است، مورد تایید دولت و مردم کشورمان نیست.

وی افزود: خصومت دولتمردان کشورهایی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی با ملت ایران آشکار است و طبیعی است با واکنش مردم مسلمان و آزاده در مقابله با خوی تجاوزگری و زیاده خواهی آنان مواجه شود، اما این اقدام با روابط حسنه دو کشور و پیامهای دوستانه و سازنده تبادل شده و نیز آرمانهای انقلاب شکوهمند اسلامی در جهت همبستگی امت اسلامی همخوانی ندارد و مردود است.

ارسال نظر: