مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران خبر داد:

خدمات‌رسانی به ۶۶۸ نفر از شرکت‌کنندگان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران

کدخبر: 2087007

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از امدادرسانی امدادگران این جمعیت به ۶۶۸ نفر در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر تهران خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین کتابدار با اشاره به برگزاری راهپیمایی باشکوه مردم ایران در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جمعیت هلال احمر استان تهران در این روز باشکوه با 303 امدادگر، نجاتگر، پزشک و پیراپزشک کادر و داوطلب، در 10 پایگاه امدادی موقت در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن ماه، در کنار مردم حماسه آفرین تهران بودند.

وی در ادامه با اشاره به خودروهای به کار گرفته شده در این مراسم افزود:26 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات، سه دستگاه موتورسیکلت، از جمله ناوگان و تجهیزات به کار گرفته شده در پوشش امدادی مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر تهران بود.

کتابدار به ارائه خدمات درمانی در چادرهای سلامت هلال احمر اشاره کرد و بیان داشت: در طول مسیر راهپیمایی از 161 نفر شرکت کننده، تست سنجش سلامت با محوریت کنترل قند خون و فشار خون در چادرهای سلامت هلال احمر استان تهران انجام شد. همچنین 501 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی بهره مند شدند که 6 نفر نیز جهت دریافت خدمات درمانی بیمارستانی، به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی یادآور شد: همچنین در برنامه امسال، این جمعیت با برپایی دو مرکز درمانی در میدان انقلاب و میدان آزادی، بهمراه پرسنل مربوطه اعم از پزشک، پیراپزشک و امدادگر متخصص پیش بیمارستانی، به خدمت رسانی پرداخت.

کتابدار در ادامه تصریح کرد:پوشش امدادی محل سخنرانی رییس جمهور نیز از قسمت های دیگر این خدمت رسانی بود. همچنین دو تیم پیاده امدادگران نیز با نیروی انسانی و امکانات لازم، در طول مسیر راهپیمایی، در تکمیل چرخه پوشش امدادی این مراسم مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در بخش دیگری از تشریح خدمات هلال احمر استان تهران در این مراسم افزود: برپایی چادرهایی جهت استراحتگاه سالمندان در طول مسیر راهپیمایی نیز از دیگر خدمات عام المنفعه ارائه شده توسط جمعیت هلال احمر استان تهران در سی و هشتمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی ایران بود.

وی درباره خدمات ارائه شده توسط عوامل این جمعیت در مراسم 22 بهمن امسال که در تمامی شهرهای استان تهران نیز برگزار شده است، اعلام داشت: 331 امدادگر از تمامی شعب هلال احمر استان تهران(به جز تهران) نیز با پشتیبانی 56 دستگاه آمبولانس، موتور آمبولانس و خودروهای نجات، به پوشش امدادی مراسم 22 بهمن در شهرهای استان تهران پرداختند.

شایان ذکر است در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای استان تهران(به جز تهران)، از 2 هزار و 829 نفر شرکت کننده، تست سنجش سلامت با محوریت کنترل قند خون و فشار خون در چادرهای سلامت هلال احمر استان تهران انجام شد؛ همچنین 362 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی بهره مند شدند که 2 نفر نیز جهت دریافت خدمات درمانی بیمارستانی، به مراکز درمانی منتقل شدند.

ارسال نظر: