توضیحات سرخو درباره حقوق ۱۳ میلیونی اش از شورای شهر و تامین اجتماعی

کدخبر: 2087225

عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران با بیان اینکه همه اعضای شورای شهر شغل اصلی‌شان چیزی دیگری است در مورد ملک همسرش که مدرسه بود و تغییر کاربری دادند نیز توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محسن سرخ‌خو در نشست خبری در پاسخ به پرسشی مبنی بر دو شغله بودن و عضویت در هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و دریافت ماهانه 13میلیون تومان از شورای شهر و سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: عضویت در شورای اسلامی شهر تهران و یا هر شورای دیگری شغل تلقی نمی‌شود.

وی افزود: یکسری مشاغل مانند وزارت، معاون وزیر و یا سمت‌هایی نظیر اینها فرد نتواند شاغل باشد اگر کسی رئیس دستگاه و یا معاون وزیر شود باید از عضویت در شورای شهر استعفا دهد.

سرخ‌خو بیان داشت: همه اعضای شورای شهر شغل اصلی‌شان چیزی دیگری است. پس عضویت در شورای شهر شغل محسوب نمی‌شود و عضویت در هیأت مدیره تأمین اجتماعی جزو مشاغلی بود که بنده در روز اول استعلام کردم و عنوان کردند شغل محسوب نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اسنادی منتشر شده است که همسر شما ملکی را که در گذشته مدرسه بوده است تبدیل به مجتمع 9 طبقه مسکونی کرده است، بیان داشت: این خبرچند وقت پیش منتشر شد.

وی درباره ملکی که مدرسه بوده و توسط همسرش تغییر کاربری داده شده است، گفت: ملک مطرح شده در سال 83 احداث آن شروع شده و در سال 88 که بنده عضویتی در شورای شهر نداشتم و در نیمه دوم سال 92 عضو شورای شهر شدم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنابراین به هیچ عنوان بنده نمی‌توانستم دخل تصرفی در این کار داشته باشم این یک ملک مسکونی بوده که همسر بنده در 36 درصد آن مشارکت داشته است و سازنده‌ای که طبق قرارداد و جواز در این ملک مشارکت داشته است.

سرخ‌خو ادامه داد: اگر ما اعتقاد به معاد داشته باشیم به دنبال افترا و تهمت زدن نمی‌رویم. اگر 50 درصد هم به معاد اعتقاد داشته باشند به خاطر عقوبتی که دارد تهمت و افترا نمی‌زنند.

وی افزود: بنده هیچ دخالتی در ساخت این مسکن نداشتم، شهردار منطقه اصلاً بنده را نمی‌شناخته و هیچ تماسی هم نداشته‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ در این ملک 60درصد به اضافه 2 متر طول سطح اشغال برای احداث این ملک می‌زنند و تازه بنده متوجه شده‌ام و اسناد این ملک را دیدم و متوجه شدم. البته خانم بنده به من اعتراض می‌کرد آن موقع هم گفتم اسناد این ملک را نگاه کن و چرا نگاه نمی‌کردی و همه‌اش درگیر کار بودی.

سرخ‌خو ادامه داد: هنگامی که همسرم به من برای ندیدن اسناد اعتراض کرد اسناد را مطالعه کردم دیدم به همه اجازه 60 درصد سطح اشغال داده‌اند به بنده اجازه 56 درصد سطح اشغال برای ساخت داده بودند.

وی درباره پارکینگ این ملک نیز اظهار داشت: بر همین اساس چون بخشی از مساحت تراکم را طلبکار بود آمدند چون تأمین پارکینگ در طبقه زیر زمین صورت گرفته بود آن تسهیل را دادند و حدود 503 میلیون تومان نیز شهرداری جریمه برای آنها نوشت که پرداخت شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: شورای معماری قبل از تشکیل شورای شهر این اقدام صورت گرفته است و ربطی به بنده نیز ندارد 3 روز بعد از تشکیل شورای شهر قبض نهایی پرداخت کردن به جای 503 میلیون تومان 520 میلیون تومان نوشته بودند این هم از برکات عضویت بنده است که نه یک متر به این ساختمان بیشتر اضافه شده است و نه یک ریال کم کرده‌اند و تأکید می‌کنم بنده هم هیچ دخالتی نداشته‌ام.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده 70 درصد حقوقم را به حساب مدرسه پرداخت می‌کردم چون مدرسه اسلامی بود و اداره آن بسیار سخت بود و حق‌التدریس معلمان بسیار بالا بود.

سرخ‌خو افزود: بنده مدارک همراه با فیش‌ها را واریز کرده‌ام و البته بخشی عمده‌ای از آنها نیز درج شده است.

ارسال نظر: