در راستای موضوع زنان و توانمندسازی اقتصادی

"مولاوردی" عازم ژاپن شد

کدخبر: 2087320

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده جهت شرکت در دومین سمپوزیوم مشترک ایران و ژاپن با عنوان «زنان، آموزش و توانمند سازی اقتصادی» عازم ژاپن شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به همراه جمعی از فعالان حوزه زنان جهت شرکت در دومین سمپوزیوم بین المللی مشترک ایران و ژاپن به میزبانی بنیاد ساساکاوای ژاپن از 25 لغایت 29 بهمن، عازم این کشور شد.

استمرار برگزاری سمپوزیوم مشترک ایران و ژاپن در حوزه زنان، که با حضور مقامات دو کشور انجام می‌پذیرد، در جهت تسهیل تعاملات دو جانبه به ویژه در حوزه حقوق بشر و پیگیری اهداف دیپلماتیک در سایر حوزه‌ها است.

بر اساس آنچه در پورتال معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری آمده است: حضور در سمپوزیوم بین المللی ایران و ژاپن با موضوع «زنان،آموزش و توانمند سازی اقتصادی»، کنفرانس مطبوعاتی با حضور خانم آبه همسر نخست وزیر ژاپن و رئیس بنیاد ساساکاوای ژاپن، برگزاری پنل‌های تخصصی در سمپوزیوم زنان، سخنرانی در مرکز مطالعات ادیان توحیدی دانشگاه دوشیشا، و ملاقات‌های رسمی معاون رئیس جمهور با مقامات رسمی ژاپن، از برنامه‌های مولاوردی در سفر به ژاپن است.

ارسال نظر: