هلاکت یک قاچاقچی در درگیری با پلیس/ کشف یک تن و ۶۸۸ کیلو مواد مخدر در جنوب شرق کشور

کدخبر: 2087427

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف یک تن و ۶۸۸ کیلو مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار حسین رحیمی در بیان جزئیات دقیق این خبر، گفت: طی اقدامات اطلاعاتی بلند مدت، ماموران انتظامی "سراوان" و "ایرانشهر" از فعالیت قاچاقچیان مسلح با استفاده از خودروهای کوهستانی در جا به جایی مواد مخدر، مطلع شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، افزود: پس از هفته ها تلاش و اقدامات شبانه روزی، روز گذشته سه دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند در محورهای فرعی جنوب استان شناسایی شده و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آنها درگیر شده و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه، یک قاچاقچی به هلاکت رسید و سوداگران مرگ که توان مقابله با پلیس را نداشتند با به جا گذاشتن خودروها از منطقه متواری شدند.

سردار رحیمی با اشاره به پاکسازی منطقه درگیری، گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان یک تن و 50 کیلو گرم تریاک را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به عملیاتی دیگر و انهدام یک باند مسلح سوداگران مرگ در شهرستان "سیب" و "سوران" ، گفت: در این عملیات، قاچاقچیان مسلح پس از اینکه در چتر اطلاعاتی یگان های پلیس قرار گرفتند پس از درگیری مسلحانه، با به جا گذاشتن خودرو حامل 510 کیلو گرم تریاک و 128 کیلو گراس از منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تلاش پلیس برای دستگیری قاچاقچیان مسلح همچنان با جدیت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.#

ارسال نظر: