جام جهانی کشتی آزاد - کرمانشاه

بازتاب استقبال گرم ایرانی‌ها از کشتی‌گیران آمریکایی در رسانه‌های خارجی

کدخبر: 2087529

کشتی‌گیران آمریکایی که تا آستانه لغو سفر پیش رفته بودند، با استقبال گرم ایرانی‌ها برای شرکت در جام جهانی وارد این کشور شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از یو اس دی تودی، کشتی گیران آمریکایی که برای حضور در مسابقات جام جهانی به کرمانشاه آمده اند، با استقبال گرم هواداران کشتی و رسانه ها روبرو شدند.

جردن باروز که دو بار در بازیهای المپیک شرکت کرده است عکس هایی را از این لحظات در صفحه خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

تیم های کشتی ایران و آمریکا بارها به مصاف هم رفته اند. بدنبال فرمان اجرایی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آ‌مریکا مبنی بر ممنوعیت ورود شهروندان هفت کشور از جمله ایران به آمریکا، ارتباط دو کشور بر روی تشک کشتی به مخاطره افتاد.

ایران نیز در اقدام متقابل، ورود آمریکایی ها را به ایران ممنوع کرد. پس از آنکه یک قاضی آمریکا فرمان ترامپ را تعلیق کرد، ایران نیز با ورود کشتی گیران آمریکایی برای حضور در جام جهانی کرمانشاه موافقت کرد.

جام جهانی کشتی آزاد روزهای 28 و 29 بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می شود. در این رقابت ها هشت کشور برتر کشتی دنیا در دو گروه حضور دارند که در گروه A تیم های روسیه، آمریکا، آذربایجان و گرجستان و در گروه B این مسابقات نیز تیم های ایران، ترکیه، هند و مغولستان حضور دارند.

ارسال نظر: