شاید در آینده در کشتی فرنگی هم کشتی بگیرم

گدویف: برایم قابل درک نیست که حسن یزدانی به یک وزن بالاتر رفته است

کدخبر: 2087643

نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: هنوز برایم قابل درک نیست که چرا حسن یزدانی به یک وزن بالاتر رفته کرده است اما منتظر هستم تا مسابقاتش را ببینم.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، انور گدویف دارنده مدال نقره المپیک 2016 برزیل در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: منتظر تماشای مسابقات جام جهانی هستم.

وی در مورد سطح برگزاری این مسابقات افزود: در این رقابت‌ها کشتی‌گیران خوبی در تیم‌های ایران و آمریکا حضور دارند.

گدویف در مورد حضور حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم اظهار داشت: درک نمی‌کنم که چطور وی به یک وزن بالاتر رفته است اما منتظر هستم تا کشتی‌های وی را در این رقابت‌ها ببینم.

وی در مورد حضورش در یک وزن بالاتر تصریح کرد: در حال حاضر 83 کیلوگرم وزن دارم، فکر نمی کنم که این کار را انجام دهم البته این امکان وجود دارد در رقابت‌های جهانی و در صورت تصویب تغییر اوزان کشتی به 10 وزن، در وزن 80 کیلوگرم به میدان بروم.

گدویف ادامه داد: برای من هم بهتر است چون اگر قرار باشد در دو روز وزن کم کنم کار برایم سخت خواهد شد و بهتر است که در همان وزن 80 کیلوگرم به میدان بروم.

دارنده مدال نقره المپیک در مور اظهار نظر کوگیاشیولی سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه که حضور وی را در این تیم موفق ارزیابی کرد، افزود: بله کوگیاشویلی این را به من گفته است که اگر در وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی شرکت کنم احتمال اینکه قهرمان جهان شوم وجود دارد. خود من نیز علاقه زیادی دارم که با فرنگی کاران تمرین کنم.

ارسال نظر: