سردار عراقی:

زیر نظر ولایت هستیم/ برای ما فرقی نمی‌کند که در شلمچه بجنگیم یا در سوریه

کدخبر: 2087647

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: بالاترین افتخار ما این است که زیر نظر ولایت هستیم و از این منظر برای ما فرقی نمی‌کند که در شلمچه بجنگیم یا در سوریه.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: مسابقات زورخانه‌ای کل سپاه صبح امروز (چهارشنبه 27 بهمن) در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

در این مراسم، سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، گفت: ورزش باستانی، ورزش بومی کشور ماست و مورد عنایت حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: بزرگی، شرافت و مردانگی از ویژگیهای این ورزش است و ورزش باستانی علاوه بر آمادگی جسمانی باعث تهذیب نفس هم می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، ادامه داد: در ورزش باستانی رعایت اخلاق و ادب بیشتر از آمادگی جسمانی اهمیت دارد زیرا اگر ما قدرت بدنی بالایی داشته باشیم ولی در کنار‌ آن به تهذیب نفس نپردازیم ممکن است این قدرت باعث شرارت شود اما اگر در کنار آمادگی جسمانی تهذیب نفس هم داشته باشیم آن وقت قدرت ما به نفع کشور و ملت خواهد بود.

سردار عراقی با بیان اینکه اگر این ورزش به صورت اصولی انجام شود در کنار تهذیب نفس آمادگی جسمانی هم ایجاد می‌کند، اظهار داشت: این ورزش برای همه ما لازم است و می‌تواند ما را به اخلاق عالی برساند.

وی ادامه داد: اشعار حماسی که در ورزش باستانی خوانده می‌شود روحیه ورزشکار را بالا می‌برد همچنین این ورزش سابقه‌ای 2500 ساله در کشور ما دارد و ما باید در جهت توسعه این ورزش کوشا باشیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، در پایان خاطر نشان کرد: بالاترین افتخار ما این است که زیر نظر ولایت هستیم و از این منظر برای ما فرقی نمی‌کند که در شلمچه بجنگیم یا در سوریه.

ارسال نظر: