پلی‌آف لیگ برتر والیبال؛

پیکان و بانک‌سرمایه راهی نیمه‌نهایی شدند/ متین و کاله کار را به دیدار سوم کشاندند

کدخبر: 2087694

مرحله برگشت از دور نخست رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر امروز با برگزار ۴ دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مرحله برگشت از دور نخست رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر امروز با برگزار 4 دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد.

در نخستین مسابقه این مرحله و در تبریز تیم های شهرداری تبریز و بانک سرمایه برابر هم قرار گرفتند که در این مسابقه شاگردان مصطفی کارخانه که در بازی رفت هم با نتیجه 3 بر 2 پیروز شده بودند یک بار دیگر حریف خود را شکست دادند تا راهی مرحله بعدی شوند.

در این مسابقه بانکی ها در سه ست و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 18 و 25 بر 20 شهرداری تبریز را در خانه خود شکست دادند تا راهی نخستین تیم صعود کننده لقب بگیرند.

در دیگر بازی این مرحله و در ورامین تیم صالحین که بازی رفت را به سایپا واگذار کرده بود در بازی برشگت این نتیجه را جبران کرد. شاگردان مجتبی عطار در این مسابقه توانستند در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 26 بر 24 و 25 بر 22 حریف خود را مغلوب کنند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعد روز یک شنبه و در تهران مشخص شود.

در اردکان تیم خاتم میزبان پیکان بود؛ اردکانی ها که بازی رفت را هم به حریف قدرتمند خود واگذار کرده بودند تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این بار پیروز شوند، اما اینگونه نشد. پیکانی ها توانستند با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 19 بر 25، 16 بر 25، 25 بر 19 و 24 بر 26 خاتم را در خانه شکست دهند تا دومین تیم صعود کننده لقب بگیرند.

در آخرین بازی این مرحله کاله در آمل میزبان شهرداری ارومیه بود.

در این مسابقه که آملی ها چیزی برای از دست دادن نداشتند با حمایت هواداران خود توانستند شهرداری ارومیه را شکست دهند. شاگردان بهروز عطایی در این مسابقه با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 25 بر 23، 20 بر 25، 25 بر 20 و 25 بر 21 شهرداری ارومیه را شکست دهند تا مانند ورامینی ها کار صعود را به بازی سوم بکشانند. دیدار سوم این دو تیم هم روز یک شنبه هفته آینده در ارومیه انجام می شود.

به این ترتیب تیم های بانک سرمایه و پیکان صعود خود به مرحله نیمه نهایی را قطعی کردند و پرونده لیگ برای تیم های شهرداری تبریز و خاتم اردکان هم بسته شد. ضمن اینکه تکلیف دو تیم صعود کننده دیگر هم در بازی های روز یک شنبه (سایپا - صالحین ورامین و شهرداری ارومیه - کاله آمل) مشخص خواهد شد.

در مرحله بعدی مسابقات برنده بازی سایپا و صالحین ورامین با بانک سرمایه و برنده دیدار تیم های شهرداری ارومیه و کاله آمل با پیکان مصاف خواهد داد.

ارسال نظر: