حمید رسایی:

فراکسیون امید می‌خواهد طرحی را تصویب کند که هر کس از مسئولی سوال کرد او را زندان کنند

کدخبر: 2087836

نماینده سابق مجلس گفت: فراکسیون امید طرحی را در دستور کار دارد که از این پس هر یک از شهروندان اگر پرسشی از مسئولی داشت، او را محکوم به حبس و زندان کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: یادواره 114 شهید کارگری شهرستان نظرآباد امشب در این شهرستان برگزار شد.

این یادواره به دلیل مخالفت برخی از مسؤولان نظرآباد و استان البرز چند بار تغییر کرد.

حمید رسایی سخنران اصلی این مراسم در ابتدای سخنان خود به همین نکته اشاره کرد و گفت: برخی‌ها تصور می‌کنند که مراسم‌های مربوط به شهدا ممکن است منجر به بیان برخی از نقدها از دولت‌مردان شود و به همین دلیل مخالفت می‌کنند.

وی افزود: یک مسؤولی هم برای اینکه چند روز دیگر در این سمت باقی بماند، خوش خدمتی می‌کند و من به این مسؤول می‌گویم شما دیگر از دید مردم، امت حزب الله و خانواده معظم شهدا و ایثارگران عزل شده‌ای.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما امروز اگر آبرو و عزت و عنوان و جایگاهی داریم، مرهون شهدا هستیم و اگر شهدا و امام شهدا(ره) نبودند ما چیزی نداشتیم. امام(ره) و رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی که رهبر و بزرگ و مولا و مقتدای ما هستند وقتی به شهدا می‌رسیدند، سر تعظیم فرود می‌آوردند.

* فراکسیون امید می‌خواهد طرحی را تصویب کند که هر کس از مسؤولی سوال کرد او را زندان کنند

رسایی گفت: از این پس کسانی که نمی‌خواستند مراسم مربوط به شهدا در نظرآباد برگزار شود، هر جا بروند باید پاسخگوی مردم و امت حزب الله باشند.

وی بیان داشت: فراکسیون امید طرحی را در دستور کار دارد که از این پس هر یک از شهروندان اگر پرسشی از مسؤولی داشت، او را محکوم به حبس و زندان کنند.

ارسال نظر: