با صدور پیام‌های جداگانه

جهانگیری و قاسمی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشور را تبریک گفتند

کدخبر: 2087925

معاون اول رئیس‌جمهور و سخنگوی وزارت خارجه ایران در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشور را تبریک گفتند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در چهل و پنجمین دوره مسابقات جام جهانی کشتی آزاد را تبریک گفت.

متن پیام اسحاق جهانگیری بدین شرح است: درخشش تیم ملی کشتی آزاد ایران و کسب مقام قهرمانی جهان در چهل و پنجمین دوره مسابقات جام جهانی کشتی آزاد که در شهر کرمانشاه برگزار شد، بار دیگر توانمندی‌ها و شایستگی‌های کم نظیر دلیرمردان این مرز و بوم قهرمان‌پرور را ثابت کرد.

این پیروزی ارزشمند که موجب شادی و سرور ملت بزرگ ایران شد را به همه قهرمانان این مسابقات، آحاد ملت قدرشناس ایران، خانواده های این عزیزان، جامعه ورزش کشور به ویژه کشتی‌گیران سربلندمان، مربیان و دست‌اندرکاران تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ توفیق روزافزون همه ورزشکاران و مسئولان بخش ورزش کشور در همه رشته‌های ورزشی را خواستارم.

قاسمی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشور را تبریک گفت

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای این وزارتخانه در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشور را تبریک گفت.

در بخشی از پیام بهرام قاسمی آمده است: برگزاری موفقیت‌آمیز مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه را که با قهرمانی ارزشمند ملی‌پوشان کشورمان به فرجام نیکویی رسید را به مردم ورزش دوست و تمامی آحاد ملت سرفراز ایران صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: تحقق این پیروزی و این رویداد مهم ورزشی که مورد توجه جامعه جهانی قرار داشت و ششمین قهرمانی پیاپی را برای ملی پوشان کشور رقم زد و برگزاری خوب آن، بی تردید حاصل هماهنگی، همکاری و مشارکت جمعی مقامات سیاسی، ورزشی، امنیتی و انتظامی کشور و بخصوص مقامات استان کرمانشاه بویژه حضور پرشور مردم فهیم و ورزش دوست آن استان بود که لازم است مراتب سپاس خود و همکارانم در بخش دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه را از تمامی آنان اعلام دارم.

ارسال نظر: