احمد مسجد جامعی:

فاصله بین تالار وحدت و تئاتر شهر به "پیاده‌راه هنر و فرهنگ" تبدیل می‌شود

کدخبر: 2088001

احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در بازدید از مجموعه تالار وحدت خبر از ساخت "پیاده راه هنر و فرهنگ" در حدفاصله بین تالار وحدت و تئاتر شهر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، نصر الله آبادیان شهردار منطقه 11 و تعدادی از اعضای شورای شهر صبح دیروز از مجموعه تالار وحدت بازدید کردند. در این بازدید که حمید رضا نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی و علی اکبر صفی پور مدیر عامل بنیاد رودکی نیز حضور داشتند، مسجدجامعی گفت: آکوستیک این تالار در خاورمیانه منحصر به فرد است، اگر در هر جای این تالار بایستید مشکل صدا نخواهید داشت و بدون میکروفون و سیستم صوتی می‌توان صدا را به همه جای تالار رساند.

مسجدجامعی با بیان اینکه در برنامه دوم پنج ساله شهرداری تهران تصمیم گرفته شد که فاصله بین تالار وحدت و تئاتر شهر به یک پیاده راه هنر و فرهنگ تبدیل شود گفت: در فاز اول که اعتباراتش در سال جدید پیش بینی شده است شاهد ایجاد باغ راه یا پیاده راه هنری درست روبروی پیشخوان تالار وحدت خواهیم بود و از آنجایی که در تردد در این خیابان فرعی کم است، از لحاظ ترافیکی مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: این پیاده راه با رویکرد هنرهای نمایشی و موسیقی ایجاد خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با حذف فضاهای مزاحم از جمله پمپ بنزین کاری کنیم تا این فضای منتخب شهری به خیابان انقلاب متصل و فاصله گذاری معنایی مناسبی ایجاد شود.

به گفته مسجدجامعی، ایجاد پیاده راه هنر اولین بار در برنامه چهارم توسط دولت اصلاحات و زمانی که به عنوان وزیر فرهنگ فعالیت می‌کرد مطرح شد و زمانی که در شورای شهر حضور داشت نیز به تصویب رسید.

ارسال نظر: