به دلیل بارش شدید برف، برودت هوا و یخبندان

برخی مدارس کشور امروز هم تعطیل هستند

کدخبر: 2088081

به دلیل بارش شدید برف، برودت هوا و یخبندان، امروز هم برخی مدارس کشور تعطیل هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، طی هفته‌های گذشته، بارش برف، برودت هوا، یخبندان، بارش باران شدید و جاری شدن سیل موجب شد که برخی مدارس کشور تعطیل شوند.

امروز هم به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا، تعدادی از مدارس برخی استان‌های کشور تعطیل هستند.

*خراسان شمالی

به دلیل بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر عمومی و جاده‌ها نحوه شروع فعالیت و تعطیلی مدارس شهرستان‌های استان در روز یکشنبه مورخ اول اسفندماه 95 به شرح ذیل اعلام می‌شود.

1-شهرستان فاروج: تمام مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی، استثنایی، متوسطه اول و دوم و هنرستان‌ها درنوبت صبح و عصر سطح شهرستان تعطیل هستند.

2-شهرستان اسفراین: مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و استثنایی در نوبت صبح و عصرسطح شهرستان تعطیل است.

3-بخش بام و صفی آباد: مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و استثنایی در نوبت صبح در سطح منطقه تعطیل است و مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر شروع به کار خواهند کرد.

* کردستان

به دلیل لغزندگی معابر، برودت شدید هوا و حجم وسیع برف در معابر عمومی و مسدود بودن برخی از مسیرهای روستایی، بنا به تصمیم و پیشنهاد فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش امروز یکشنبه یکم اسفند ۹۵، تمام مقاطع تحصیلی و مدارس شهرستان‌های سقز، بانه و منطقه زیوبه در سطح شهر و روستا و در نوبت صبح تعطیل است.

همچنین آغاز به‌کار تمام مدارس سطح شهر و متوسطه اول و دوم روستایی مریوان ساعت ۹ صبح بوده و مدارس ابتدایی روستایی مریوان نیز در نوبت صبح تعطیل است.

* گیلان

به دلیل بارش شدید برف، برودت هوا، یخبندان و مشکل تردد همه مقاطع تحصیلی مدارس شهرهای آستانه اشرفیه، اطاقور، دیلمان، رحمت آباد و بلوکات، لشت‌نشا، کوچصفهان،سنگر،خمام، خشکبیجار،ناحیه 1 و2 رشت، رودبنه، سیاهکل، عمارلو، شفت و لاهیجان امروز یکشنبه اول اسفندماه در شیفت صبح و عصر تعطیل است. همچنین مدارس ابتدایی شهرهای: رودسر، کلاچای، رحیم آباد، لنگرود، کومله، رستم آباد ، چابکسر، املش، فومن و تولمات در شیفت صبح و عصر تعطیل می باشند. بر اساس این اطلاعیه، فعالیت آموزشی در دیگر مقاطع آموزش و پرورش استان گیلان صبح امروز با یک ساعت تأخیر آغاز می شود. لازم به ذکر است همه عوامل اجرایی مدارس موظفند در مناطق تعطیل اعلام شده ، حضور داشته و با همیاری انجمن اولیا و مربیان نسبت به برف روبی سقف مدارس و حیاط و رفع مشکلات احتمالی اقدام کنند.

* اردبیل

روز یکشنبه اول اسفند ماه سری قبل از ظهر در اردبیل، ارشق، خلخال، سرعین، نمین و نیر پیش دبستانی و ابتدایی و در هیر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در مشکین شهر، لاهرود و کوثر پیش دبستانی به علت برودت هوا، یخبندان و مشکل تردد تعطیل می باشد.

ضمنا در روستاهای اردبیل و روستاهای نمین تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل و در روستاهای کوثر ابتدایی تعطیل و درارشق و خلخال متوسطه دوره اول و دوم ساعت 9 صبح شروع و در مشکین شهر و لاهرود سایر مقاطع تحصیلی ساعت 9 صبح شروع به کار خواهند کرد.

ارسال نظر: